Fröken Småland skrev 2011-10-11 08:39:47 följande:
*googlar*
Ser ut som en Brio Spin ungefär, det är nog ingen dålig vagn alls utan har det mesta som en vagn skall ha
Fast det var inte så fina färger och varför lackar de chassit i flera färger?

Vilken färg valde du Noa?
ah fast snyggare än spin

jag ogillar brios sittdel suflett och hjul.. men de va den jag hade som val egentligen men just pga. att jag tycker att den är så ful så letade jag lite till. så av en slump såg jag att emmaljunga hade släppt scootern med svänghjul å då fick de bli den. Jag har ju haft en scooter som jag förvisso HATADE och då menar jag verkligen hatade! men själva sittdelen och själva designen i sig på scootern gillar jag. jag klarar dock inte av fasta hjul, speciellt inte så breda hjul!
Jag vet den svarta e såå snygg! Men Noa har valt vagnen helt själv med hela min familj i ryggen och de fick bli en PP Black/blue. Jag ogillar oxå chassit hade vart hundra gånger snyggare i helsvart :-/ och jag har många gånger funderat på att beställa om vagnen men... det känns så elakt mot Noa. Så jag ska se hur den ser ut när den kommer

Noa längtar verkligen efter sin vagn och varjegång vi passerar babyproffsen så gråter han för att han inte får sin vagn (påminner om en jag känner

)
Det är faktiskt första gången som JAG kan VÄNTA! Jag har aldrig väntat längre än lev. tiden från kidzshop för att jag är så galet otålig! så de e lite cred till mig mig