• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

6 Små Älsklingar skrev 2011-09-19 18:00:07 följande:
    Ingen här som vet någon som syr fotsäckar till bugaboo?
    menar du åkpåsar eller menar du footsack?
  • Noiis
    6 Små Älsklingar skrev 2011-09-19 18:27:14 följande:
    Noiis
    Foosack

Jag tänkte ha nu under hösten innan det är dags för åkpåse, som jag redan har:)

Jag tänkte att det måste vara måste vara en del i tråden som syr själv eller vet om någon som gör det
    Jag sydde till mig själv förut å de va inte så svårt och de finns nog flera som syr men då mest lixom "hobby" aktigt men jag har köpt en oxå åååh vad va de dom hete... vad tusan jag glode ju på den igår 

Nån i tråden måste ju veta vilken footsack jag snackar om, svart med reflex, grön "logga" passar både bugaboo och UJ... 
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-21 17:04:16 följande:
    Gud va många annonser på handmuffar från me2 på tradera det dök upp efter snacket om det i tråden ?! Eller är det bara jag som inbillat mig det ? :-P
    jag hittar inte en enda... men jag e inte så haj på tradera iof ;)
  • Noiis
    mini75 skrev 2011-09-23 22:22:02 följande:
    Lädertvål skulle det stå, min iphone har konstiga ordförslag....
    haha kl är mycke för min hjärna och just orden läder ål i samband med tvättmaskin och bugaboo lät inte så där bra, lite granna "vad tusan har folk i sitt vatten och tvättmaskiner" nästan så att jag inte vågade läsa vidare haha
  • Noiis
    alowa skrev 2011-09-27 21:22:54 följande:
    Hej! Någon som vet om det går att få tag på svart basliggdel till bugaboo cameleon? Har googlat men hittar inget.
    som mini75 säger så finns svart bara i limited edt! men i mörkgrå finns hos dem flesta återförsäljare
  • Noiis
    s07 skrev 2011-09-28 15:28:07 följande:
    Jakthustru- härligt! Har hittat en köpare till min fina bugga. Vi har haft det bra ihop men nu vill sonen inte sitta bra längre så det blir en ny stokke Xplory! :) om det är något jag redan nu vet jag kommer att sakna är det buggans fina stötdämpning, varukorgen (den är faktiskt stor!), liggdelen (underbar komfort för bebisen) och användbarheten i tbanor/ bussar(får alltid plats). MEN jag kommer inte att sakna hur sjukt svårt det blev att justera sittvinkeln ju tyngre barnet blev. Och tyvärr blev jag rätt trött på att se den för det fullkomligt vimlar av buggor i Sthlm. Men fö- en favoritvagn hos mig, och jag väljer att sluta när det är som bäst :)
    jag har själv gjort precis de bytet men fy så jag ångrade mig så jag hoppas att du trivs bättre med stokken för jag tyckte att den var på tok för stum och odämpad för att kunna köra i stan! dessutom upplevde jag den som galet ostabil speciellt ju större barnet blev. jag körde den i 2 veckor innan jag gick tillbaka till cam men min svägerska övertog den
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-09-28 21:05:43 följande:
    Vad kör du nuförtiden?
    hon kör en hemskt gammal Maclaren som hon köpte till noa som spädis som resevagn ena bahjulen håller på att lossna
    *viskar* Men jag har beställt en emmaljunga scooter s  
    s07 skrev 2011-09-28 21:34:54 följande:
    Nolis- jag förstår precis vad du menar, har precis Monterat ihop den och den känns som ett rymdskepp! Huuu. Saknar direkt den fina körkänslan i camen. Men eftersom Lillen inte protesterar ett dugg när han ska sättas in i stokken (protesterade hejvilt senaste månaderna i camen, krökte sig bakåt och var omöjlig att få in, så jag fick kämpa ordentligt!) och verkar trivas utmärkt med den höga sitthöjden ska jag verkligen ge den en lång chans ;)
    men min svägerska älskar sin stokke så vem vet de kanske du oxå gör!!!
    Skönt att lillen verkar trivas bra

• Noiis
    Joddan skrev 2011-09-28 20:59:58 följande:
    Har ni sett bas coster buggan som ligger ute på blocket? 15.000 med några år på nacken...
    tycker den e så jävla cool! Men 15000?? hahaha NOOWAY en donkey skulle jag heldre lägga pengarna på då Vad kosta den ny lixom? 8700 va?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21