• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

stierna21 skrev 2011-10-13 21:22:06 följande:
    Tack för era svar! Det konstiga är att på vissa butiker i Sverige, tex Barnbutiken så står det att man får med sittdelstyg, därför blev jag fundersam.. Följer allt annat med när man köper en ldt som en "vanlig" cameleon?
    ja det är verkligen skit dumt, på ocean hade bugaboo skickat ut bilder med sittdelen med sittdelstyg i ocean... fast de inte ingick... de blev väldigt förvirrat. men det ska inte va de till nån ldt tyvärr
  • Noiis
    stierna21 skrev 2011-10-13 21:37:55 följande:
    Menar såklart inte att det var bra att inget sittdelstyg ingick, men att det var bra att det inte enbart var Babytrader som snålade in på det, i så fall hade jag hellre köpt den någon annanstans! Är chassit känsligare än det traditionella chassit?
    hur menar du med känsligare? chassit är de samma till alla så kvaliteten ska vara den samma. men däremot säger vissa att svart repas mer och lättare och andra säger att de inte gör de.. jag tror att dom är likvärdiga
  • Noiis
    s07 skrev 2011-10-13 21:40:18 följande:
    Menar ni att ni har ingen sittdelsöverdrag alls på ltd vagnar?????
    jag hade nästan aldrig sittdelstyget i helt enkelt för att jag inte tyckte de va snyggt. 
    och de är många som valt att inte ha de då de inte fyller nån funktion. antar att de är därför bugaboo väljer att ta bort de helt på dom nya vagnarna 
  • Noiis
    Karo Lina skrev 2011-10-17 18:58:32 följande:
    Noiis: är det sant? Visste bugaboo om detta???
    Vet inte om dom visste men jag mailade och frågade om dom var återförsäljare och OM dom var de så bad jag bugaboo att säga åt dom att inte gå ut med falsk marknadsföring (iom att dom hade bild på en denim 107 men skrivit att vagnen va hel svart) samt att jag ifrågasatte om ÅF verkligen bara fick sälja en färg. 
    Jag fick då som svar att dom inte är riktiga ÅF av bugaboo inte med nån produkt! och att man absolut inte ska handla bugaboo produkter av dom!

så vagnen där på blocket och vagnen i annonsen är säkert helsvart för dem som undrar och är garanterat fake! 
  • Noiis

Frk Småland, de va ju nån som konstaterade att vagnen verkligen var helt svart som kom därifrån. Men vad vet jag.... Jag har inte heller en personlig erfarenhet av dom

• Noiis
    Asereht skrev 2011-10-18 14:53:06 följande:
    Vilken typ är du ute efter? Det finns olika varianter men vanligast tror jag att Tinkafu och Jujube är. Annars finns det de där varianterna typ stor karbinhake om man gillar det bättre. Tinkafu brukar man hitta i de flesta välsorterade barnvagnsbutiker tex Babyland, barnens hus mfl.
    de kan man med jujube med mina är köpa på babyproffsen
  • Noiis

gobaby.se säger själva att vagnen som är i annonsen är HEL svart alltså med svart chassi oxå! nåt annat har dom aldrig sålt och att dom tar in färger till bugaboo på förfrågan....

jag vet inte! 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21