Bugaboo-tråd nr 21
Negativt är att den är tung så det är inget man tar loss och bär på en heldag
jag har haft bild på noa i mitt galleri i babyskyddet på chassit... men jag tycks inte hitta dom :-/ kolla gärna in jag har säkert bara missat dom
Bara stokke explory är byggd för trappor.......... Jag skulle rek frog eller gecko så minskar glidrisken. Men du får nog förklara för henne att vagnar går sönder om man inte är varsam
Liggdelen lutar och ska gunga
hål under säkerhetsbandet?! Har alla cameleon oavsätt ålder. Dock så har inte frog och gecko de
Sweetheart: den är där för att man inte ska ta bort säkerhetsbandet som många gjorde på frog/gecko
Frk Småland är helt säker på att de hade med att göra att folk inte skulle ta bort varningstexten. Varningstexten ska ju sitta så till att den syns och inte tas bort. (iaf i usa) därför borrade man ett hål för att de skulle bli oattraktivt att ta bort bandet. Och om folk tog bort bandet så fick folk en "trasig" vagn De va förklaringen jag fick 2007 ![]()
Joddan nä som sagt frog och gecko är hela
men många valde att ta bort banden (som jag själv
) dock lät jag camens sitta kvar just för att de va så fult med hålet ![]()
Frk Småland! DU nån som hängt med länge bör överta! De anser iaf jag ![]()
Haha okej men då gör vi så här: jag kan starta upp ny tråd och ny blogg... MEN jag kommer lägga till dig som admin :-P Deal?