• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Okej då börjar jag men de kommer få ta lite tid att uppdatera och "göra om" jag kommer kasta in frågor om vad ni vill tillägga och är tacksam för all hjälp  

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-10-26 10:46:05 följande:
    *väntar otåligt på utkast att korrekturläsa*

jag har lagt till dig det har du sett va?? 

Till alla: Hjälp mig att samla en lista på
    1. Vanligaste frågorna och svaren
    2. vanligaste "Felen" och lättaste sättet att fixa det
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-10-26 16:14:05 följande:
    Noiis: har inte hunnit kolla ännu, skall se om jag hinner ikväll
    hinner inte heller mer nu får fortsätta senare i veckan med lite tur så hinner jag i morrn kväll att göra fler inlägg

pst ni som vill tjyvkika kan kolla bland mina bloggar här på fl så hittar ni bugaboo bloggen
    Men tänk på att jag fortfarande håller på och skriver i inläggen men blir så klart glad om ni kommenterar om ni saknar nåt eller vill se nåt mer i dom få inläggen som ni kan se just nu (tror de e 3 ni ska kunna se)  
  • Noiis

Joddan: Ja de kommer bli tvunget att göras en ny trådstart sen så att vi får börja om lite mera nytt och kan uppdatera TS med bildtrådsgruppen, vår nya blogg osv  
    men inte ännu vi måste få iordning lite med bloggen först

• Noiis
    Joddan skrev 2011-10-26 21:33:21 följande:
    Ja men det låter ju kanon!
    Då kan ni väl skippa "nr 21" va?  
    ähm.. ja de blir ju Nr 22 då haha
    nää så klart vi får väl tillsammans komma på de perfekta namnet typ "bugaboo tråden" eller  "Den stora feta bugaboo tråden"  

Men kom igen nu tjejer, lista upp nu vilka som är dom vanligaste frågorna  
  • Noiis

tack :) mycket kommer få helt egna kapitel som fake vagnar å hur man servar för de e de så mycket om så jag tänkte mer korta frågor och lätta svar

• Noiis
    Plly skrev 2011-10-30 15:05:26 följande:
    Får man länka? Såg den idag...men hur ser du att den är fake? tyckte det bara var konstigt att de inte hade bytesrätt eller nåt på den fastän det var från nätbutik (saknar kvitto?)
    man får länka så länge det inte är av denna typ: "jag säljer en vagn kolla och köp den"
    men om den inte är din annons så går det kanon bra!!!  
  • Noiis
    Sapato skrev 2011-10-30 15:35:50 följande:
    Hur ser du att den är falsk??
    en äkta bugaboo vagn kommer för det första inte med plast på hjulen, inte heller är ramen skyddad med papp som den på bilden.

den konstiga färgen kan iof bero på dålig bild kvalitet men tror snarare att det är dålig kvalitet på topsetet.
    sen de faktum att svart bas inte säljs med silver chassi........ visst kan ju vara felsägning och dom menar grå.. men i detta fall så betvivlar jag att de e så.

• Noiis
    Kavat skrev 2011-11-05 15:00:43 följande:
    Hur tror ni att man får bäst betalt om man säljer en Gecko?
    Delar på Tradera eller som en komplett vagn? Tillägger att chassi och handtaget är fint och tygerna är i superskick eftersom jag köpte nytt precis innan de slutade sälja det och har några andra vagnar att slita på här hemma. Hjulen är rätt slitna dock, så det är därför jag funderar på T...
    jag tror inte att du får så mycket om du säljer i delar... men om du inte känner att du har panik att bli av med den så testa att sälja vagnen komplett först och sen i delar om du inte blir av med den. Alt. lägger ut 2 annonser på blocket en på delarna och en på den kompletta för att se vad folk intresseras av!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21