J N skrev 2011-09-17 10:21:35 följande:
Hej alla bugaboo:are :)
Jag väntar bebis i februari, och jag är 99.99% säker på att jag ska ha en bugaboo. Är alla här inne nöjda med sina? Vad finns för nackdelar?
En bekant till mig har sagt att man i stort sett får kämpa för att dra med vinterdäcken inne i ett centrum tex. Och att man ska ha med sig dom små så man kan byta varje gång man kommer in i ett centrum.
Och sen om det finns någon hemsida där man kan beställa. Såg Maya hade skrivit om
fruugo.se . Är det en säker sida att beställa ifrån?
Ursäkta alla frågor men den här gången vill jag gärna ha min vagn i mer än 6 månader. Hahahhaa.
Jag har aldrig kört med vinterhjul då jag tyckt att de funkar okej utan. så just de kan jag inte svara på men med vinterhjul så blir ju vagnen som vilken vagn som helst med 4 fasta hjul å dom är skit jobbiga. men jag skulle nog inte tro att man måste byta till swirvel hjulen varje gång man går in... då e man nog lite väl överdriven.
fruugo.se funkar kanon så länge dom säljer vagnen
pramworld.co.uk är oxå kanon och dom brukar ha en massa paket erbjudanden billigt annars så är
kidzshop.se kanon!
Negativt med bugaboo? jo man blir smått beroende av alla tillbehör. man tror kanske först att man nöjer sig med en vagn å ett tillbehör.... de gör man inte

man måste ha olika färger åkpåsar mugghållare osv. sen helt plötsligt så sitter man å syr sufletter själv

haha men de är underbart kul och det är en fantastisk vagn.
Bugaboo går sönder precis som alla andra vagnar. skillnaden är dock att bugaboo är underbara när de gäller reklamationer. Är aldrig några problem. medans när jag har haft andra vagnar så har de vart ruggiga problem och tjaffs.
Du gör ett bra och klokt val som väljer en bugaboo. Men jag skulle välja en Donkey

*drömmer*