Cerclage?
tjollahoppasan allesammans!
hur mår ni i sommarvärmen? eller den tropiska värmen vill jag nog kalla det
phuu
tjollahoppasan allesammans!
hur mår ni i sommarvärmen? eller den tropiska värmen vill jag nog kalla det
phuu
. Fortfarande BF 28 oktober.
Har en till fråga här,
När jag var hos spec.mvc fick jag höra att "man känner om man öppnar sig" eller om tappen är försvagad..
Hur känns det?
Kan ju vara bra att veta vilka saker man ska vara noga på.
Så, har ni kännt när ni öppnat er?
måste fråga dig niini, gjorde man någon odling på dina flytningar? det kanske du skulle kräva att dom gör om du känner oro och så. själv har jag cerclage och har som mjölk aktiga flytningar. dock hade jag en del vattniga flytningar innan cerclaget sattes.
niini, det är bättre att ringa en gång för mkt än en gång för lite! jag är heller inte den som ringer/åker in, i min första gravidietet var allt normalt tills en morgon jag vaknade då hade jag kraftiga sammandragningar och vips så gick vattnet.
denna graviditet har jag varit mer uppmärksam på att känna efter och lyssna på kroppen. jag kan också ibland vara osäker på ska det kännas såhär eller är något fel? du gör helt rätt i att ringa imorgon och rådfrågar!!!!
hallå tjejor!
ett tag sedan jag skev.... idag har jag varit på kontroll och allt ser ut som innan vilket är jätte skönt. jag börjar träffa fler och fler olika läkare för varje gång nu så man får lite olika infornation om hur jag ska leva. den ena säger ja ta det väldigt lungt och vila jätte mycket, den andra säger du kan leva som vanligt. hrm ja tur att jag lyssnar på mig själv till att börja med annars kanske allt hade gått käpp åt helvete.
idag v 29 (28+2) h*n har lagt sig i tvärläge och sparkar jämt på urinblåsan vilket gör skit ont, jag kniper varje gång h*n sparkar.
grattis fru hällström till lyckat rul, vilken lustig anleding till att dom ville göra rul senare... men ändå allt såg bra ut och det var ju det viktigaste.
stor kram till er
lanie: hur går det för er? hoppas du njuter till fullo nu 
vilken vecka var det du började röra dig lite smått?
är i v 29 nu (28+2) har varit ute litegrann men åkt i rullstolen givetvis.
annars vilar jag en hel del och så.