Cerclage?
lillknas: jag får mer sammandragningar av gasig mage eller om jag är kissnödig.. när magen är någorlunda stabil har jag nästan inga sammandragningar alls, men de dagar jag är förstoppad eller lös i magen så får jag mer sammandragningar.
sov i över en timme nu på eftermiddagen o när jag vaknade mådde jag verkligen skit. var fortfarande aptrött, kände mig hängig o hade jätteont i magen. nu när jag satte mig i soffan igen har det lugnat ner sig, men nu är bebis väldigt aktiv också o det gör ont i revbenen när hon sparkar omkring där inne... det är nästan så jag vill att förlossningen ska starta nu för jag börjar o bli trött på o känna så här.. men samtidigt vill jag ju att det går lite tid till, iaf till nästa tis när det är tänkt att de ska klippa cerklaget.
bra att du vilar nu inför förlossningen så du orkar med, tycker det ska bli spännande när det är dags för dig. inolaxol hette visst medicinen som bm rek, är det något bra eller?
vill också kunna ut och shoppa lite men snart får jag min rullstol och jag har inte bara legat hela tiden utan suttit en del också så åka rullstolen gör nog bara gott och komma ut lite!
gulligt!!!