Cerclage?
ghhhhhhaaaaaa måste bara få avreagera mig lite idag!!!
fick nyss mail från min lön-ass att hon skickat in min grav-penning ansökan! detta gör mig väldigt irriterad eftersom jag skrev en lapp i att hon skulle skicka hem alla papper tillbaka när hon fyllt i om inkomst osv. det var ett annat papper som hon skulle fylla i om inkomst t föräldra penning, den skickade hon hem men fan inte grav penningen. den var inte ens klar och i fylld har dessutom papper som skulle bifogas med. nu fick jag ringa fk och be dom skicka tbx ansökan för den var inte klar, gissa om irriterande???? vår lön-ass är ny och visst kan man göra misstag men ändå hade jag skrivit en lapp sidan om att skicka hem alla papper, hur kan man missa det?
idag var jag på kontroll, fick sitta och vänta 1½ timme.... den läkaren jag har (manliga) är tydligen även på förlossningen, bb och och spec mvc så därför får det dröjer det ibland. ialf så såg allt bra ut, oförändrat och man tog en odling och mitt uvi prov var neg från i fredags, var blödnignen kom ifrån visste han inte heller. iofs inte mkt blod men man blir lite orolig när man såg blod på pappret när man var på toa. det kommer ju inte i trosskyddet precis. tydligen kunde man se idag att min tapp längst upp är elastisk och stänger och öppnar sig lite... men cerclaget satt där det skulle och tappen längst ner är stängd så.... vi disk redan nästa grav om jag skulle ha cerclage då också och det lutar åt det hållet att jag kommer få det. han skrattade och frågade om jag redan börjat fundera på nästa grav igen. klart man funderar men nu siktar jag in mig på denna grav och hoppas det håller några veckor till eller helst hela vägen.
hoppas ni andra mår bra och har en underbar dag!
dock har jag försökt att raka bort litegrann ialf, men inte direkt allt heller. det sägs ju vara bra med hår därnere det skyddar mot bakterier och svamp dessutom.