• Dallis

Cerclage?

Jag undrar om det finns någon som har erfarenhet av cerclage?
    Jag är gravid med andra barnet och ska få ett cerclage om ca 9 veckor.
    Kommer bli helt sjukskriven efter det. Hur hade ni det? Jobbade ni? Vad fick ni/fick inte göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-28 00:07
    Här finns många tjejer som tillsammans har en massa erfarenheter om det mesta som rör cerclage.
    Alla frågor är välkomna, även de med "äckelvarning"

• Svar på tråden Cerclage?
  • Thalis

Hej tjejer!
    Kl.16.17 föddes Magdas underbara son,förlossningen gick bra och Magda berättar säkert mer i tråden senare.

Snart mamma- igen!!
  • Schäfer
    Thalis skrev 2011-01-26 21:18:49 följande:
    Hej tjejer!
    Kl.16.17 föddes Magdas underbara son,förlossningen gick bra och Magda berättar säkert mer i tråden senare.
    Åh, tack för att du uppdaterar oss!!!
    Stort Grattis Magda

Thalis, nu är det du som står på tur väl
  • Lanie
    Hej tjejer!
    å vad underbart o höra! Grattis Magda! hoppas hon dyker upp snart igen o uppdaterar oss...
  • Thalis
    Schäfer skrev 2011-01-26 22:36:40 följande:
    Åh, tack för att du uppdaterar oss!!!
    Stort Grattis Magda

Thalis, nu är det du som står på tur väl
    Jepp, tyvärr kanske redan imorgon!
    Har högt blodtryck och specen håller koll på mig, annars blir det väl nästa vecka......
    Men vi få la se hur det går på kollen imorgon.
    Snart mamma- igen!!
  • MiScHoOo
    Hej tjejer!
    Grattiiiiiiiiiis
  • MiScHoOo
    Thalis skrev 2011-01-26 22:59:31 följande:
    Har högt blodtryck och specen håller koll på mig, annars blir det väl nästa vecka......
    håller tummarna för dig
  • Niinis

v.23+0 imorgon, och koll om exakt en vecka, i v.23+6. Så det är dagen före v.24+0, vilket är ju bra att göra en koll på, är sjukt nervös men försöker stå ut med all oro. blää för dessa veckor, allt känns så hopplöst. Bebis sparkar mycket men jag försöker att inte ta till mig det, jobbigt läge. Varför kan inte jag få njuta av graviditeten som alla andra känns det som (alla med normala graviditer) Gråter

• Niinis
    Thalis skrev 2011-01-26 22:59:31 följande:
    lycka till!