ett stort grattis till alla er som fått bebisar!! schäfer, magda, thalis! 
vad skönt att allt såg bra ut med er son till slut magda, förstår om det var tufft! 
schäfer, vilken jobbig förlossning du verkar haft, måste ha gjort väldigt ont, och sen oron över barnet p ådet hela, nej fy stackarn!! Vad skönt att höra att bebis är hos er nu och mår bra!!!
thalis, blev det akut snitt för dig? är ett tag sen jag läste i tråden.
Magda, hoppas din väns barn mår bra, tur att hon ändå kom till v.27+ för det brukar ju gå bra då!
ego: v.27+0 idag!! wooohooo! låter väll dumt men jag är överlycklig för det! Om man fått barn i v.24 som överlevt är man ganska lycklig över att ändå komma till v.27 för då brukar de slippa respirator osv. det är ändå ganska stor skillnad. Nu måste det gå bra för den lille i magen! Har avbokat alla läkarbesök då jag fick så starka sammandragningar sist jag gjorde vaginal ul, men nu är det dags på onsdag nästa vecka, har då gått 3 veckor sen senaste kollen. De ska även göra viktuppskattning och jag tänkte passa på att fråga om det är en pojke eller flicka, vi kan inte hålla oss längre 
har skrivit inlägg här flera gånger och så har min 1 åriga dotter kommit och velat komma upp i min famn och jag kan ju inte bära henne så jag har fått stänga av datorn. sen är jag ju inte inne så ofta då jag måste sitta upp vid datorn, bärbara går ej att använda då min dotter låter mig inte vara ifred!haha
LYCKA TILL NU ALLIHOPP OCH ETT STORT GRATTIS TILL ER ALLA SOM KOMMIT I MÅL!!