ISSEN skrev 2011-02-20 12:39:26 följande:
Tack alla för eran uppmuntran! Hade en sån där orolig dag igår, oroade mig för det mesta och läste en heldel vilket inte alltid är bra! Jag har rätt lång tapp innåt enligt läkaren som är stängd men utåt är den kort! Jag hade fått för mig att 2 cm tapp inte kunde hålla spec långt och är mer eller mindre inställd på det värsta :( Kanske något slags försva ifall något skulle hända! Idag är min sambo jättesjuk så jag har en hel del att göra här hemma med mina två yrväder som busar :) Men ska försöka ligga så mkt det bara går ändå! Hur sjutton har ni andra som har små barn som behöver tillsyn gjort?
Min man fick ta allt ansvar oavsett hur sjuk/frisk eller trött han var... Eller om man har goda vänner eller släktingar som kan hjälpa till?
Värst var nog när han var magsjuk och ändå var tvungen att ta hand om både dotter och rasta vår hund... Men vad gör man inte

Just magsjuka är lite jobbigt, inte många som vill komma över då...
Han har haft det jätte stressigt min stackars man, tyvärr har det resulterat i magkatarr också
Hoppas din man kryar på sig fort! Det mesta kan man skjuta på till en annan dag, men barnen behöver ju såklart tillsyn!