Cerclage?
Niinis: Du har ju komit jättelångt! Hejja hejja för dig! 17+4 är super! Vet inte om du läst det vi skrivit nyligen ang ilningar, att det nog ofta inte är cerklaget man känner, utan fogarna, nerver inuti som liksom ilar sig. Såklart att det kan va cerklaget också, men jag har liknande känningar nu, som jag kände med Alex, å jag har ju inget cerklage nu.Absolut ska du lyssna på din läkare! Vi är alla olika, med olika kroppar, olika historia, så det gäller att inte jämföra sig med nån annan. Jag hade också en period (v16-23 ungefär) när allt kändes skit och jag inte alls orkade läsa så mycket här i tråden. jag var livrädd för allt och jämförde mig bara med alla andra, sen, när man kommit förbi dom där läskiga veckorna så gick det mycke lättare.
Tänker på dig och håller alla tummar! KRAM!!! Å du, jag tycker du gör det grymt bra! Att fixa allt de här med en 1åring, det är strongt! Jag minns hur livrädd jag blev sommaren 09 när jag trodde att jag var gravid, då var ändå Alex 2 år, och jag kunde inte för mitt liv förstå hur jag skulle klara det! Men jag var inte gravid då, som tur var.