Cerclage?
meonfire: jag fick mitt akut i v 21+4, jag har legat mestadels och haft en rullstol för att komma ut lite ibland. jag var mest sängliggandes fram till v 28 sen började jag åka runt med rullstolen sen nu efter v 33 så har jag gått själv och tyckte väl att varför har jag inte gått tidigare men samtidigt så vet man inte hur det skulle slutat om jag börjat gå redan i dom tidiga veckorna. menar det är ju alltid en risk i dom veckorna 21-28 liksom. fast nu i efterhand så kan jag med gott samvete veta att jag gjort allt för att få bebisen att stanna i magen. jag tycker du ska lyssna på dig själv och din kropp... mina läkare har sagt så olika, den ena sa lev precis som vanligt men inga maratonlopp och tunga lyft. en annan sa ja det är bäst att du vilar mkt osv. så jag blev förvirrad på hur jag skulle leva men lyssnade mest på min kropp och så.det enda negativa med att ha varit sängliggandes är att nu får mina fötter ta stryk, betong klumpar till fötter så jag tackar för att det finns stödstrumpor!!!!