Cerclage?
Åh, pust, jag blev fortsatt sjukskriven!! Vem vet, kan ju gå 3 veckor till, det blir några dagar...
Åh, pust, jag blev fortsatt sjukskriven!! Vem vet, kan ju gå 3 veckor till, det blir några dagar...
ja nä, inget här heller, konstigt som ni säger, att först går man o oroar sig o väntar o räknar passerade veckor, o sen nu så känns det som övertid!! Jag har aldrig varit gravid såhär länge heller, sonen kom i v 37+0 o idag är jag i v 37+ några dar... MEN.... jag hoppas på lite mys ikväll
va på tok för länge sen, och det kanske hjälper... 
Pust... Har precis varit uppe o nästan gjort en olycka, kan en förlossning sätta fart med en magsjukeattack" eller beror det på korven o moset från macken tidigare ikväll. Magen känns mjukare upptill o stramar o drar nertill. Märklig känsla... Kommer nog inte sova mer inatt :S Halsbränna utan dess like gör sig oxå påmind.
Eller så börjar man bli magsjuk på riktigt...
Förra veckan hade jag gått upp 13kg, så jag e hyfsat nöjd(va lite småfet innan iofs
)
Bidde ingen bebbe, somnade väl runt 6 imorse o har slurat lite tillochfrån några timmar tills nu. Känner mig jätteskum i magen men har tryckt i mig nyttig o fiberrik musli så jag hoppas magen blir snäll snart.
Det verkar vara envisa bebisar vi har iaf, de verkar ju trivas bra i magisarna....
Vad hade du för SF mått Vixan? Min låg på 37 förra veckan så den ligger i överkant med.
Hinnsvepning, är det när de tar hål på hinnan så vattnet går? Det vill jag ha!! 2 helst!
MeonFire, de brukar inte alltid fixera sig med andra, sonen var det, men den här va rörlig sist, men hon trodde inte den skulle vända sig iaf, det har varit en stor rädsla av ngn anledning, jag är livrädd för kejsarsnitt :S
Hmm, brukar bli tokmätt efter en skål musli, måste nog ta en macka eller tre oxå^^
jag har så färskt i minne hur dr rycker i bandet....Nä, då får den va kvar!