Cerclage?
Hur långt har du till FL o hur lång tid har din sambo/man hem? Jobbigt att inte ha ngn paus alls, vilken pärs!
Hur långt har du till FL o hur lång tid har din sambo/man hem? Jobbigt att inte ha ngn paus alls, vilken pärs!
Mischooo: Jag tkr det låter helt normalt, det GÖR skitont ibland när bebis sparkar, speciellt neråt. Jag tror absolut inte du ska oroa dig då bebis växer ju oxå o blir starkare, klart det känns mera!
Jag förstår din oro, det känns som bebis ska sparka sig ut, hade så jag med, nu när jag har ett huvud neråt ist och revben som gud glömde så känns det som den ska trycka sig ur, känns rejält kan jag lova!
Men är du orolig så ska du såklart ringa, men jag tror du kan vara lugn
det är väl lixom tappen som är öppen... så fattar jag det som, att de känner hur mkt den är utplånad.... Men jag har haft fel förr
åh va trött jag blir!!!
Haft sd under natten, lyckades slumra till vid 3 igen o sen har jag varit vaken sen sambon åkte kl 6, har haft rätt så starka sd ngn timme, men nu efter frukost o så är det borta! Jag vill ju vara utvilad när fisen kommer
Ska till sjukan idag med sonen o hans pappa, sen blir det en sväng på stan o en fika, ska nog strutta lite extra! Men 21:30 har jag inte tid o föda, för då börjar äntligen Hellenius hörna<3
Ang rädslan att det ska dra igång så har jag med haft de tankarna i flera veckor nu, vissa dagar har jag bara velat lägga mig ner o dö, andra dar så vill jag bara ha ut ungen. O den senaste tiden har det varit mer "ut med den" Jag avskyr smärta, men det här e ju en positiv smärta som dessutom är övergående. Man får tokpeppa sig själv. Samtidigt så är man såklart rädd för smärtan och ovissheten, HUR kommer det börja framförallt....?
japp, 38 fulla veckor imorrn...
Vi får ett mål till pappan efter bebisen är ute, sen får han äta det vi har med oss , bm tycker med det är konstigt att det inte går o beställa från sjukhusets restaurang, en tallrik till, men nä...
Jag tror <3 börjar bli lite nervös... han ringer flera ggr/dag och tycker jag ringer alldeles för lite. Sen har han köpt massa ätbart till sig o packat o kollat väskan o så. gullgubben. E ju hans första knodd så han e väl lite hispig<3
Har vart iväg på läkarbesök med sonen idag o hans pappa. Tänkte gå in på Åhlens o kolla ngt tyg till ett babynest, men jag orkade fasen inte. Bebis sparkar o sd till förbannelse, knappt så jag kom in o ut ur bilen :S Usch, nä, nu vill jag ha min bebis hos mig<3<3<3
Jag blir så nervös över det här med ta hål på hinnor o hinnsvepning o allt vad det är, jag hoppas verkligen jag slipper den biten...
Löper man större risk o få uvi om man haft det mkt som ogravid? Det närmar sig för er andra med stormsteg med ju^^
Hellu slappisar
Nu är vi hemma, kom en liten tjej i Måndags, efter helgens sd så bidde det inte bättre än ett akut snitt i Måndags, känner mig lite snuvad på FL, men allt gick ju bra o min sessa är underbar
Hade ngn infektion o trots försök med fl så öppnade jag mig inte mer än max 1½cm...
Sen har det haft svårt att få ner det trots dropp o piller,samt att sessan hade lite lågt blodsocker så idag fick vi komma hem först. Fast vi har blivit bra omhändertagna, all cred till Nyk underbara personal!
Hur går det för er andra? Inga mer bebisar vad jag kan se?
Kram på er, nu måste jag byta bajsblöja!
Tittar in snart igen <3
Härligt att det ploppar bebisar!! Jag fick en Vilja den 24/10
Hoppas allt rullar på för er andra, håller tummar o tapp! <3
Grattis Meonfire, det va snabbt jobbat!
Oj, här har det tillkommit folk minsann
Livet rullar på här med blöjbyten o amning, man hinner verkligen inte med något, datorn är ett minne blott.
Men lilla Vilja är alldeles underbar o har redan blivit 3½ månad.
Kollar till er lite här emellanåt o kommer säkert tillbaka i slutet av året om allt går enligt planerna
Kram på er!