Cerclage?
Hur mår du annars då?
Vad mkt nytt man får höra om, GBS, vad är det, läste lite på vårdguiden bara... Ngn slags infektion... Verkar som det är extra farligt när man föder för tidigt o har det?
Verkar inte vara så vanligt att ha det?
Usch, man läser lite för mkt ibland, både på FL o andra sidor, man sitter ju mest o oroar sig, för man har lixom inget annat för sig i detta tillstånd :/
Jag har en riktig skitperiod nu, hade jag haft ont av cerklaget hade jag varit nöjd, men den här ##%"%&¤ foglossningen tar knäcken på mig. Jag vill kunna gå o röra mig utan att tårarna kommer!!!
Usch, måste hitta en riktigt bra feelgood rulle o peppa lite!
Hoppas ni andra har en bra dag!
Lr ja, jag har lämnat urin en gång, sen tar de ju stick i fingret o har tagit i armen, får se nästa vecka, dags för bm besök då 

jag har gått på kontroll en gång i månaden ungefär, nu va det en månad sedan men har inte ny tid förrän mitten av september. antar att det inte blev koll nu för att det såg så bra ut. o sen för man kanske har kommit förbi v28... I början av Oktober klipper de mitt cerklage...det närmar sig...
MeOnFire skrev 2011-08-21 19:20:58 följande:jag kommer vara i vecka 37 ungefär, början av oktober...! längtar massor, för nu kan jag fan inte gå o det blir bara värre...