Cerclage?
viola tricolor: jag har löst det med att ha sonen på dagis på dagarna, men sen har jag nära till dagis så jag har kunnat hämta o lämna, sen har min stora son hjälpt mig på kvällarna när min sambo jobbar..men sen har lillen förstått att jag inte kan göra allt pga bebisen i magen.. jag har sagt att jag får ont i magen om jag lyfter honom o har jag lagt mig ner o vilat har han frågat om jag har ont i magen..så det har funkat..sen har jag vilat extra mkt varannan vecka när han är hos sin pappa...
mischooo: måste vara underbart att veta när det är slut på livet som gravid... hoppas så att läkaren förstår mig på måndag eller att det sätter igång snart...
trassel: hoppas det går bra o att bm kontaktade dig innan arbetsdagen var slut...
sambon jobbar kväll idag o fick hoppa in extra o göra natten också...jag är helt slut..är väl både fysiskt o psykiskt..o måste duscha o handla innan ica stänger kl 20... har legat på soffan hela dagen... hade lite sd förut o lite molvärk i rygg o under magen... men det har minskat nu... känna som jag ska bli galen o funderar på om jag kommer kunna ta till mig bebisen pga att jag mår så dåligt över det här o ingen verkar fatta.... funderar på om jag ska dra på mig en mössa o gå ner o handla o sen städa lgh för det kommer vi inte kunna göra imorgon eftersom sambon måste sova..o kanske kanske kan det göra att det hoppar igång.. just nu känna det som att jag gör vad som hellst bara det startar....