• mamma mys

Cerclage?

{#emotions_dlg.flower}Slapptapparnas BFlista{#emotions_dlg.flower}

Vixan BF 28/10 Klipp 11/10 född: 2/11 i V 40+4

FruHellström BF 4/11 klipp 12/10 född:24/10

MeOnFire BF 4/11 Klipp 11/10 född:3/11

Melinda88 BF 19/11 Klipp 25/10 född:11/11

Mamma mys BF 27/12-11 klipp: 29/11 född:???

MiScHoOo Bf enligt rul 9 jan, snittas 27 dec

Silverklar BF 24 jan 2012 klipp:??? född:???

Pupp BF 30/1,Snitt i början av januari 

Trassel BF 15/2 -12  Klipp ??? född:???

Violatricolor BF 10/3-12 klipp???född:???

Becka81: BF 20/3-12 klipp??? född???

Lill Z  BF 12/5-12 snitt i mitten av april 
  • mamma mys

mischooo:_ nu är det jag o du som står på tur i bf listan;) får vi se vem som kommer först:)

• mamma mys

mischooo: vet inte..vad som hellst kan ju hända...vi kan ju faktiskt trots att våra läkare inte tror det gå över tiden..gud förbjude..eller ja inte du iom att du får snitt... men vi får väl klämma in det samma dag kanske;) vad säger du..den 20 dec kanske eller varför inte den 1a dec;) ..jaja huvudsaken är att det går bra för oss båda...oavsett när de behagar titta ut...

• mamma mys

mischooo:haha det hade vart lite kul...för min del kan den få komma nu känns det som....är så trött på det här nu...

• mamma mys

mischooo: o ja ...o man saknar allt som man inte får göra så klart.. vad skönt att dina sd minskat.... jo du kommer nog chocka många av dina läkare att du går så långt du gör.. o det är ju bäst de stannar till 36 fulla veckor iaf..fast än det är jobbigt..

• mamma mys

idag har jag haft en heldag med kompisen o hennes små troll:) har köpt klart julklapparna till barnen o så har jag köpt lite nytt julpynt o nya blommor o krukor till köksfönstret o jul blommor...är så himla sugen på att jul pynta nu så det är inte klokt;)

tycker tiden kan gå lite fortare nu....känns nästan olidligt nu när det ändå är så nära till klippet....23+5 idag 

• mamma mys

mischooo: är nog trycket ifrån bebisen du känner av och att den eventuellt börjar fixera sig..har lika dant o min bebis har legat med huvudet ner länge nu..hoppas på att bm kollar om den är fixerad eller ruckbar på torsdag när jag ska dit...

me on fire: vad mysigt.. jag längtar tills min bebis är här:)

att det ska vara sånt jäkla krångel med att byta vinterdäck..o de jag bett kollar inte allt jag ber dom om...var till biltema idag o köpte specer plattor för fäljarna breddar för lite utåt o jag skulle inte behöva kortare bultar..väl hemma o byter däcken så är bultarna likt förbannat förlånga för att dom inte kollade som jag bad dom om..så nu måste jag åka till biltema imorgon igen för att köpa bultar..blir så förbannad..säger man att man kan nåt så ska man fan kunna det också..är typ 4e gången jag försöker få på dessa jävla däck...ska det bli rätt får man fan göra det själv..man kanske skulle teta reda på nån snabb kurs i bilägande eller nåt...när man inte kan själv:/
    jaja 34 fulla veckor imorgon så nåt positivt..ilar hugger o trycker neråt så funderar på om den börjar fixera sig...14 dagar kvar till klippet.... frösöker sysselsätta mig så gott det går...på torsdag är det bm kontroll, behöver snart städa o i helgen är det julpyntning o tvätt som står på schemat.... nästa vecka är lillpojken hemma så då går ju tiden rätt fort o den 21 ska bilen besiktas...sen ska man väl kanske knåpa ihop ett förlossningsbrev o kanske en liten väska med nödvändigheter o den 29 är det klipp klipp klipp..sen börjar försöken till att få igång det hela;) drömde här om natten att vattnet gick o läkaren gjorde bara en kontroll av cerklaget så jag fick påminna om att hon måste kolla vatten mängden..dagen efter skulle jag få igångsättning men det funkade inte så det blev akut snitt o ut plockade de 2 små flickor o inte en som vi trott..vilket resulterade i köp av bilstol o tvilling vagn o allt krångel där....sen vaknade jag o konstaterade att det KAN bara vara en bebis i magen....oj vad mkt det blev skrivet...men men kram på er alla:) 

Svar på tråden Cerclage?