PennyJenny skrev 2010-08-09 14:28:26 följande:
tigerkaka: Hur menar du med att det nog är fostervatten? Menar du mellan de två hinnorna? (För det är väl två hinnor man har?)
Här är allt bra, var på ett flöde innan som var u a :) Men har fått en puckoläkare nu som ska gå in och ändra på ALLT som vi bestämt tidigare. Färre flöden och hon ville även sätta ut både bricanylen och adalaten men jag vägrade. Jag är trots allt bara i v27+4 idag... Har haft det mkt lugnt med sd sista dagarna, knappt några alls :)
dom tror att det är vattnet mellan hinnorna men man vet ju aldrig, har ju aldrig haft mer än som en vanlig flytning så nu nojjar jag för varje toabesök huhu =), men ingen tydlig vattenavgång än i allafall. obi lever om där inne som en galning med och triggar min livmoder att få massa sammandragningar, inte roligt alls.
va skönt att flödet såg bra ut =), typiskt att de ska komma nån viktig petter och ändra...
stå på dig! klart som fan att du ska ha adalaten och bricanylen kvar! skönt att dina sd lugnat ner sig men det är knappast ngt skäl till att ta bort dom mediciner som hjälper. jag har också adalat plus bricanyl vid behov.
undersökningar är ju i ditt fall speciellt viktigt med, inget som dom bara kan ta bort, i bland undrar man hur dom tänker..
fick en ny läkare denna vecka med hon verkar ok, får se vad som händer.
jag försöker knipa igen ett tag till =)
kramar med extra pepp!!