vixan skrev 2011-09-25 11:16:18 följande:
Jag betalar 690kr för min försäkring tecknade hos länsförsäkringar.
Jag tycker du ska knipa tills du kommer till v37. Min dotter föddes i v 35+0 vilket är samma vecka som jag var i går (rekord nu med 35+1) Det var helt okej att få barn då men man får stanna kvar på bb och det vill inte jag vill hem så fort som möjligt.
Jag har faktiskt inga sammandragningar eller få men trycket nedåt känner jag av. Förvånar inte mig om jag går över tiden. Jag hoppas på att de retar tappen när de tar bort cerklaget och så sätter det igång men det var inte vanligt så min läkare utan tvärtom så håller tappen sig vilket kunder bero på ärrbildningar.
Absolut vill jag ju att lillfis stannar tills efter klipp iaf, men man är inte kaxig nu, sen är jag så sugen på o komma igång med träning o promenader. Hoppas hösten är lång o mysig o bjuder på mkt sol.
precis, vill INTE stanna mer än nödvändigt på bb, så jag lovar o knipa så långt det är möjligt
Skönt o slippa sd, trycket känns så skumt med tkr jag, hela vägen, framifrån o bak, känns ju som man ska ski*a ner sig emellanåt, hahah!!
Min bm sa med att hon varit med om cerklagedamer som gått över tiden tom, beror nog som du säger på ärrbildning. Kanske e samma för mig iom koniseringarna...?