hemkommen ifrån förlossningen...
Jag var ute idag och handlade var ute typ 40min och hade ont i fogarna, så när jag kommer hem hände det att jag kände att det sved i slidan och hade typ en boll på etappen, jag kände som ett ägg som höll på att kläkas och en extrem tyngd. Ringde KK med dem hänvisade mig till förlossning, hade valt kk eftersom dem kände mig, hur som helst fick jag en underbar bm på förlossningen.
tog och kollade hjärtslag och jag fick trycka på en knapp varje gång bebisen sparkade och en lapp kom ut varje gång jag tyckte, det var skit häftigt(första gången för mig någonsin).
bebisens hjärtslag låg mellan 150-160 och huvudet nere. den underbara läkaren Berättade om foglossningen och små små bebisar, ingen läkare tror att jag kommer att genomgå en hel graviditet. Dem tar mig på allvar denna gången och känner jag samma smärta igen ska jag ringa. Det lär inte vara den sista förlossningskontakt sa dem.
Bebisen klarar sig bra i v. 26 och kanon i v 30 och mitt eget mål var v 30. Efter läkarbesöket sa min man att jag inte få gå ut dem närmsta 2 veckorna, skit jobbigt, läkaren sa att det är bra om bebisen väger över 1 kg och i torsdag förra vecka var bebisen 570g, skönt att nå så långt. Bara jag få en frisk liten, just det innan jag glömmer, det kan vara bandet jag kände. Och det stämmer att cerklaget skär i etappen när bebisen trycker och det kan vara det jag kände, men inte säkert heller.