vixan skrev 2011-10-02 19:46:01 följande:
De funkar säkerligen men det går bra att knipa lite då och då t ex när man sitter och tittar på tv. Ja har häst och det ska vara bra träning för dessa muskler. =)
Hur känner frugan och me on fire sig? Några känningar än?
Såklart, kniper så ofta jag kommer på nästan, men det känns lite obehagligt, som om bandet skulle glida ner, så jag vågar inte lika mkt som förut. Häst ska vara super för både muskler o kropp ju. Jag är däremot livrädd för hästar

Får leka häst hemma, hihi!
Jag har skapligt mkt sd nu, flera om dagen o natten, personligen tkr jag magen sjunkit lite, men mannen håller inte med om det. Men det märks att det närmar sig, mina fötter orkar knappt längre, har skitont! Efter klipp ska jag bara lata mig tills det börjar, jag har hållt på alldeles för mkt med målning o div ikeabesök o så, men vad gör man inte för o boa ordentligt
Själva då?? Har ni andra tecken på att det närmar sig? Börjat boa?
Jag märker mer o mer oxå hur mkt jag vill ha sambon i närheten, hela tiden, han är min trygghet just nu o jag vill bara vara nära hela tiden, känner mig som värsta klängapan
Sen känner jag mig inte alls lika social som förut, jag orkar inte vara glad, trots att man eg är det...