Cerclage?
ISSEN, men oj! Hemskt tråkigt att bli inlagd och ligga ner men ta en dag i taget nu! De har koll på dej och 26+0 är inte fy skam ändå! Håller tummarna!!!
ISSEN, men oj! Hemskt tråkigt att bli inlagd och ligga ner men ta en dag i taget nu! De har koll på dej och 26+0 är inte fy skam ändå! Håller tummarna!!!
Hej på er!
Knappt varit här på jättelänge tror jag! Sist jag hade cerklage var juni- nov 2008.
Var idag och gjorde ul och där såg allt bra ut! v 12+0 idag så jag blev bara flyttad en dag. Blev också insläng till specMVC och fick göra prover och bokade cerklageop till 19/8 så nu är det två veckor kvar i "frihet"
Melinda, så skönt att höra att allt ser fint ut! Malin hälsar så gott till dej och jag hoppas verkligen du får komma tillbaka till Jönköping snart! Kanske ses vi då när jag ska in på op! Om inte annat kommer jag gärna upp och hälsar på dej om du får ligga kvar på Ryhov! När får du komma "hem"?
Hoppas tiden i Linköping har varit bra och de är snälla mot dej! När jag låg där och då Gabriel föddes var alla fullständigt underbara!
Kram!!!
Kramar till er andra slapptappar också 
Laine, När vi förlorade Gabriel vår första lilla kille, så var vi hemma hos mina föräldrar och närmsta sjukhus var Linköping så vi låg där i två dagar när han föddes. Men det var ju ungefär två dygn , lite till just då akut. Sen kunde vi ju åka hem tyvärr. Men de som jobbade då under de dygnen var kanon!
Laine, haha, ja lite sånt är ju kul att skratta åt i efterhand
Vi blev så himla bra bemötta av alla så det var faktiskt en stor räddning för oss att mitt i allt det hemska så fick vi så bra omvårdnad. Det blev en bra start på sorgen om man nu kan säga så...
Har ni testat denna? Två gånger har det stämt på mej
http://www.blimamma.se/forutsag-din-bebis-kon-med-kinesisk-legend.html?cp=1
Hejhej!
Lägesrapport här med. V 13+3 här och det är cerklage på fredag. Förra gången fick jag det 13+4 så det blir några dagars fördröjning denna gången. Känns långt till januari och cerklageklipp just nu...
Vixan: jodå, det gick jättebra förra gången jag hade cerklage över lag i alla fall!
Snalmums: Jag hoppas verkligen hösten ska gå undan!
MiScHoOo: Förra gången höll sig min tapp på 4cm hela tiden till klippet, denna gången vet jag inte än, få se på fredag.
Sjukhuset ringde just och meddelade att de hittat GBS i odlingen de tog sist. SKIT!!!
MiScHoOo, Läkaren ringde och jag har hämtat ut penicillin och redan knaprat i mej första tabletten. Usch, jag tycker det är otäckt. Hade problem med bakterier sist med men då var det andra inte gbs.