mamma mys skrev 2011-11-09 14:46:20 följande:
mischooo: ingen fara;) gör så så hoppas vi få att det känns bättre sen..kramar om
tack snälla
Lanie skrev 2011-11-09 15:59:46 följande:
mischooo: vill bara peppa dig lite. En jag träffar på babycaféet föddes i v 35+ men hon var väldigt tillväxthämmad så hon vägde bara lite drygt 1600 g. Hon är idag fyra månader och mår efter omständigheterna väldigt bra! De behövde bara ligga på neo några dagar sen fick hon komma hem!
Jag hoppas verkligen komma till v 35+ då är det mer lugnt än nu...
Tack
violatricolor skrev 2011-11-09 22:21:13 följande:
Åh vad långsamt tiden går.... 22+3 idag. På fredag 22+5 och den dagen i graviditeten som vår son föddes och dog. Är så rädd, analyserar varje liten känsla, toapappert osv... Längtar tills jag kan säga att jag gått 25, 28 och 30 veckor. Jag vill så gärna gå minst 30 veckor... 25 känns ju väldigt, väldigt tidigt även om det är bättre än 23 och 24. Det händer ju så himla mycket varje vecka nu. Men jag tänker att om jag klarar detta till 25 veckor så väcks kanske ett hopp om att jag ska klara det ännu längre, om ni förstår vad jag menar. Jaa... Ursäkta att jag är så här ego. Ville bara skriva av mig lite.
hoppas du går längre än v 30, jag håller mina fingrar och tår.
Själv ringde jag förlossningen och sa om mina andningsbesvärr. Fick åka in och dem körde ctg, pulsen var 108 och sedan ringde bm läkare som skickade remiss till medicinakuten. Allt såg bra ut till och med ekg. Hon misstänkte kortison sprutan som fick min puls upp och lite surauppstötningar...