Lill Z skrev 2011-12-06 10:49:57 följande:
Mischooo: Har både varit vaken och sövd, både vid snitt och cerklage. Föredrar vaken om jag får välja. Tycker att det är mycket lättare att återhämta sig efter och sen gillar jag att "vara med". Hoppas att dem lyssnar på dig på sjukhuset och att du får som vill. Tänker på dig!!
Va du aldrig rädd att dem skulle säga något så som söv henne nu snabbt?!!
Trassel skrev 2011-12-06 10:57:23 följande:
Nu har jag varit på koll på diverse avdelningar på sjukhuset. Appråpå det lite höga blodsockret så nu har jag fått med mej en mätare hem och ska kolla två ggr i veckan. Total avsaknad av motion och den hemskt sega förkylningen kunde spela in en hel del trodde diabetes-ssk men vi får se, lika bra att kolla.
Sen fik jag gör ett TUL och Snodden väger ca 1,7, ligger typ en vecka före ungefär. Sander var ju stor så det var ju ingen större nyhet egentligen. H*n har vänt sig med huvudet nedåt också vilket jag tycker mej ha märkt för magen har ändrat form.
Sen kollade han cerklaget. Har funneling trodde han ( kollade med vanliga ul på det) , tappen är kort något öppen och dessutom har cerkalget börjat skära in! Jag har inte märkt ett dyft, som vanligt.
Så nu är det väldigt mycket vila som gäller.
Fick klipptiden också 19/1 v 36+0 om det håller så länge....
oj, skönt att du har inte haft ont av cerklaget. och det är inte länge till klippet. Gud vad spännande för dig
Jomajano skrev 2011-12-06 13:45:17 följande:
Har också fått klipptid den 19/1 kl 8.00 dom vill att jag kommer fastande så dom kan söva mig om de skulle behövas.... Hmmm e det vanligt att klippet sätter igång kakaset?
nu blir det en tävling mellan dig och trassel. Vem som får barn först. Grattis till snitt datumet
Var hos bm och allt såg bra ut. min järnvärde va lite högre men fortfarande låg. hon tog prover som är skickade till lasarettet. Dagens värde va 96.
Privatläkaren kollade tappen och den var lång 4,25. Min smärta i magen som jag har inte nämnt innan.. jag känner som det finns en sten i magen, om jag ligger och vänder 1 mm kan jag få himla ont, det vissade sig att det var min bebis rumpa. big ass kanske hehe
Läkaren på lasarettet har fyllt upp, han har ej hunnit ringa mig idag, han har haft full rulle på förlossningen idag. Massa akuta fall.
Nu ska jag försöka vila lite min vilde är i farten just nu