Lill Z skrev 2011-12-02 23:00:41 följande:
Tack för alla svar! Har fått en tid för ul på onsd. Då ska dem kolla cerklaget och bebbe. Är allt ok får jag väl bara leva med smärtan.
lycka till på onsdag
mamma mys skrev 2011-12-02 23:12:12 följande:
lill z: håller tummarna då på onsdag..det ser säkert bra ut..fick samma svar av min läkare, men det är lite lättare att stå ut när man vet att det ser bra ut förövrigt...
becka 81: ja det är så skönt att slippa fundera på cerklaget:)
lanie: :)
har haft mer vattniga flytningar o värsta magraset idag o lite mer jobbiga sd som gör att det blir svårt att andas o trycker neråt...man letar tecken på att det snart ska vara dax...bb väskan o bilstolen står iaf redo i hallen;)
vad härligt att vara förbredd, mina är också färdiga. har mer flyttningar också ibland vattninga och ibland tjock vit äckligt.... luktar konstigt efter toabesök vet inte om det är järntab men väldigt starkt.
Förra året opererades min morbrors fru gallan och jag efter henne på några få dagar. Igår var det min mammas tur och när vi åkte till mamma åkte min syster till vår sjukhus och hon väntar också på operation. Jobbigt att dem är dåliga känner mig maktlös, kan inte hjälpa någon. Trött att vara hjälplös, vill ha mitt barn så jag kan leva... Synd att jag är beroende av förlössningen annars hade jag gått till jag värkarna kommer.