violatricolor skrev 2011-11-11 00:35:34 följande:
Mischooo: Har märkt att du också har ganska sena vanor

Bor du i Sverige?
Hahah, ja ganska sena. Jag är en kvällsmänniska och har jobbat nästan hela mitt liv på kvällerna och sitter uppe rätt så länge, blir spännande och se om min bebis kommer vända dygnet för mig och jag byter till dagspass. Bor i sverige. Du bor väl i sverige också eller?
Lanie skrev 2011-11-11 08:28:54 följande:
mischooo: jag har ju gjort konisering o läkarna misstänker att jag fått en försvagning av den. sen vet man ju inte om jag redan hade en försvagning redan innan o koniseringen gjorde det värre. det är ju sånt man aldrig får veta. däremot har jag fått nya cellförändringar, ska till gyn om ett par veckor på uppföljning, men jag tror inte de har försvunnit. Min gammelmormor dog i livmoderhalscancer, min mormor opererade bort hela livmodern när hon var i 45 årsåldern då hon fick förändringar som blev sämre väldigt fort.. så det ligger ju lite i mina gener...
Tråkigt att höra om din gammlmormor. beklagar.
Becka81 skrev 2011-11-11 09:14:28 följande:
MiScHoOo: jag har troligen också medfödd, eftersom man inte hittar några andra förklaringar och även min mor hade försvagad utan några andra förklaringar.
det där var spännande. Jag är den enda i min mammas och pappas sida som har drappats... (har aldrig hört talas om svaglivmoderetapp)