blää för allt, mannen här är väldigt ledsen, typ helt knäckt, inga fler barn, sjukhusinläggningar, sängläge, cerklage och allt vad det är. Han klarar inte av mer. Hur ska det gå för dottern på 1 år som fortfarande är väldigt mamma fäst, ammar (vilket jag vill fortsätta med!) åååh, vad sjutton sk a jag göra???vill priortiera min dotter, samtidigt som det känns hemskt att avbryta ett liv pga det. VARFÖR skulle jag vara med om detta? så fel timing! Vi har INGEN hjälp av mor och farföräldrar heller, så sängliggande skulle jag inte kunna vara! Min dotter går inte änns på dagis och ska inte göra det förrän mars 2011! mannen är inte med på noterna alls, han vägrar göra detta igen. Jag vill inte heller egentligen, allt är för färskt (cerklage, sammandragningar, den hemska förlossningen) vill egentligen bara njuta av mitt lilla underverk som jag redan har
och sonen också såklart.
Men hjärtat säger att gör jag en abort kommer jag inte komma ur det utan psykiska men, jag har altid sagt, jag gör aldrig en abort. nej fyfan alltså vilken sits.
känns så jäkla orättvist då skyddat oss till max och så händer detta!
ska till sös gynakuten idag, uppdaterar sen!