• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Maisie

Det är völdigt skönt att veta att nu är det säkert vi nästa gång. Jag blev faktiskt inte så upprörd över att ha missat brytdatumet med en dag som jag trodde att jag skulle bli. Dels var vi ganska säkra på att vi inte var med och dels så vet man att det utan tvekan är VI nästa gång.:D

• Luscinia

Är så löjligt glad att vi äntligen sitter och sammanställer det sista på vår ansökan till Kenya! Det är bara att inse, oförutsedda saker händer hela tiden och att försöka planera sin tid är bara onödigt... man är klar när man är klar...

På måndag morgon går alla papper till BFA för sin vidare färd till NP, UD, Kenyanska ambassaden och sen vidare till Kenya... håll tummarna för att det går smidigt!

• Krickita

Jag är glad, för vi har vågat att så smått börja drömma om Kenya. Sen får vi se om det det blir så. Vi är iallfall sååå glada över vår etiopiska prins. Så får vi se om det blir en lillabroster, vi blir ju inte yngre

• Julifru

Idag som alla andra dagar är jag så glad över våran underbara dotter men även jätte glad för Nimbus som i kväll landar i sin sons födelsaland där dom inom en snar framtid snart ska mötas.

I december skrev hon på denna sidan att snart  får julifru träffa sin dotter och äntligen är det deras tur så GLAD!!!

• Namaste72
    Julifru skrev 2010-05-08 16:54:13 följande:
    Idag som alla andra dagar är jag så glad över våran underbara dotter men även jätte glad för Nimbus som i kväll landar i sin sons födelsaland där dom inom en snar framtid snart ska mötas. I december skrev hon på denna sidan att snart  får julifru träffa sin dotter och äntligen är det deras tur så GLAD!!!
     Håller med! Kikar efter uppdateringar hela tiden!
    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Ethi
    Krickita skrev 2010-05-08 15:42:18 följande:
    Jag är glad, för vi har vågat att så smått börja drömma om Kenya. Sen får vi se om det det blir så. Vi är iallfall sååå glada över vår etiopiska prins. Så får vi se om det blir en lillabroster, vi blir ju inte yngre
    Nämen! Coolt! Åh, det vore ju jättebra, jag har våndats så över er ålder och att ni inte ska hinna, med tanke på hur etiopienkön sniglar sig fram... Åh! Vad glad jag blir  Jag håller tummarna!!  
  • Maisie

Idag har vi fått översättningsbesked från AC!!!

• Krickita
    Ethi skrev 2010-05-08 17:31:40 följande:
    Nämen! Coolt! Åh, det vore ju jättebra, jag har våndats så över er ålder och att ni inte ska hinna, med tanke på hur etiopienkön sniglar sig fram... Åh! Vad glad jag blir  Jag håller tummarna!!  
    Drömma kan man ju, och vi är notoriskt äventyrligt lagda, hhehhhe. Men nu väntar lite tillväxt för lille prinsen, så får vi se...
  • Ålen
    Maisie skrev 2010-05-10 17:11:24 följande:
    Idag har vi fått översättningsbesked från AC!!!
    Vet inte exakt vad det innebär men misstänker att det betyder att BB är nära. Vilken härlig känsla!!
  • Maisie

Inom två veckor.

Ålen skrev 2010-05-10 17:18:57 följande:
    Vet inte exakt vad det innebär men misstänker att det betyder att BB är nära. Vilken härlig känsla!!
Svar på tråden Glada sidan 7