chatnoir skrev 2010-03-14 14:21:47 följande:
Härligt att läsa alla glada nyheter! Jag är glad för att jag har börjat jobba deltid och det går så bra. För bara ett par månader sedan fick sonen panik om jag bara gick utanför dörren, men nu vinkar han och ler när jag går iväg. Jag ska jobba kvällar och det blir ett skönt avbrott för mig som har nattat varje kväll sedan vi kom hem från Kina (när mannen är hemma nattar vi tillsammans). Premiärkvällen gick bra, så jag känner ingen oro och sonen och maken får pappa-son tid när jag är borta. Känns toppen!
Visst är det härligt! Här ligger problemet mer hos mig än hos barnen. Jag har jättesvårt att vara borta från barnen, den stora funkar att han är borta en natt från mig men det känns som att hjärtat ska ramla ut av längtan efter honom. Jag ska vara borta från Lillan i mitten av april och hon är bara 4 mån då och det känns fruktansvärt att vara borta från henne! Trots att jag vet att hon har det jättebra med sin pappa så känns det asjobbigt att åka ifrån men jag måste ju lära mig också. Det är vitkigt att få känna att man får lite avbrott

Härligt att det går så bra för er!