• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Angla

Är så glad, för massor av saker men kanske just nu lite extra för att jag efter alla dessa mörka år faktiskt ser ut att få bli mamma igen. Känns overkligt att ta in.

Angla - mamma till slut, här & nu
  • skogstjejen19
    Angla skrev 2010-05-13 20:54:44 följande:
    Är så glad, för massor av saker men kanske just nu lite extra för att jag efter alla dessa mörka år faktiskt ser ut att få bli mamma igen. Känns overkligt att ta in.
    Va roligt, Vågar man sig på ett grattis, smyger fram ett grattis iallafall.
  • elsa77
    Maria skrev 2010-05-13 16:50:31 följande:
    Hejsan lite glad idag nu är våra papper snart vi kinas ambassad för stämpling sen är allt klart till att skicka ner till landet..Känns riktigt skönt ....
    Grattis det är en underbar känsla hoppas det går fort när ni får iväg papperna

Angla skrev 2010-05-13 20:54:44 följande:
    Smyger in ett till grattis vilken underbar nyhet!!!

vi har varit hemma i 4 månader Det är underbart att ha två kids
  • Angla
    lesoth skrev 2010-05-13 21:02:35 följande:
    Va roligt, Vågar man sig på ett grattis, smyger fram ett grattis iallafall.
    Ja, det går nog inte sämre i vart fall pga ett ärligt grattis Fast vågar jag säga tack?
    elsa77 skrev 2010-05-13 21:20:54 följande:
    Smyger in ett till grattis vilken underbar nyhet!!! vi har varit hemma i 4 månader Det är underbart att ha två kids
    Vad kul! Skilje rdet många år mellan era barn?
  • skogstjejen19

nja det kanske inte går sämre, jag själv är rädd för att det plötsligt ska vända och att vi inte väntar barn längre.
    så vi vill nästan inte få ett grattis ännu förens vi är i mål.

Angla skrev 2010-05-13 21:44:30 följande:
    Ja, det går nog inte sämre i vart fall pga ett ärligt grattis Fast vågar jag säga tack?
  • Angla
    lesoth skrev 2010-05-13 22:40:46 följande:
    nja det kanske inte går sämre, jag själv är rädd för att det plötsligt ska vända och att vi inte väntar barn längre.så vi vill nästan inte få ett grattis ännu förens vi är i mål.
    Förstår det! Men när vi väntade Liten så bestämde jag mig tidigt för att njuta. Njuta av att vänta barn på alla sätt och vis. För om det går åt helvete blir livet lika svart oavsätt hur. Om det går bra och jag inte njutit så har jag ju gjort en förlust. Tänkte jag.
  • mammamys06
    Maria skrev 2010-05-13 16:50:31 följande:
    Hejsan lite glad idag nu är våra papper snart vi kinas ambassad för stämpling sen är allt klart till att skicka ner till landet..Känns riktigt skönt ....
    Grattis vännen! Vad roligt för er! Håller tummarna för att ni snart är föräldrar! Kul att läsa att det går framåt! Minns känslan att få iväg pappren och verkligen vänta på riktigt!

Pirrande känsla. Vi funderar på om vi vill ha ett till barn, det är också en pirrande känsla Kram
    Lycklig tvåbarnsmamma!
  • Marie IE B
    Angla skrev 2010-05-13 23:22:27 följande:
    Förstår det! Men när vi väntade Liten så bestämde jag mig tidigt för att njuta. Njuta av att vänta barn på alla sätt och vis. För om det går åt helvete blir livet lika svart oavsätt hur. Om det går bra och jag inte njutit så har jag ju gjort en förlust. Tänkte jag.
    Klokt tänkt och stort grattis till att gå i väntans tider igen
  • Angla
    Marie IE B skrev 2010-05-14 08:27:43 följande:
    Klokt tänkt och stort grattis till att gå i väntans tider igen
    Ja och jag minns våra diskussioner om det Tänk att du nu är hemma med din lilla.
  • Marie IE B
    Angla skrev 2010-05-14 08:32:54 följande:
    Ja och jag minns våra diskussioner om det Tänk att du nu är hemma med din lilla.
    Ja och trots att vi varit hemma i snart SJU månader är det fortfarande ofattbart att hon är här hos oss. Man måste nypa sig i armen titt som tätt.
Svar på tråden Glada sidan 7