• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Linnis

Åh vad härligt Ålen. Vad duktiga och snabba ni har varit {#lang_emotions_smile}

• Marie IE B

Jag är glad idag för att jag har gått min barnvagnspromenad i solen på geggiga grusvägar, inte snö och is, och lyssnat på härligt vårligt fågelkvitter. Lilla A sover fortfarande i vagnen ute, jag har dörren öppen och trots att vi ännu har 50-60 cm snö så känns det vår i luften.

• Ålen
    Linnis skrev 2010-03-10 13:20:20 följande:
    Åh vad härligt Ålen. Vad duktiga och snabba ni har varit
    Ja, vi har nog varit rätt snabba men är inte i mål riktigt än. Man vet ju inte heller vad AC's feedback blir efter granskningen...
    Kusin Knase skrev 2010-03-10 22:07:16 följande:
    Heja Ålen!
    Ja, heja heja!!! Hoppas allt går bra för er med flytt och förberedelser.
  • Kusin Knase
    Ålen skrev 2010-03-11 08:14:13 följande:
    Hoppas allt går bra för er med flytt och förberedelser.
    Tackar. Tjaaa, vi ligger efter med flyttpackningen, kan jag säga, och nu är vi dessutom däckade i feber och förkylning, det hinner vi inte!! Så det känns rätt stressigt. Och så har vi ingen aning om var vi ska göra av katterna i minst två månader...! (Nån frivillig?!)

... Men annars är det bra! Nu väntar en underbart spännande tid!
  • Namaste72

Kusin knase: Kattpensionat är nog det bästa. Har ni något bra i närheten?

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • Julifru

Jag är såååå otroligt glad att fått den stora äran att bli mamma just till Mai-Li , hon är det barn vi hela tiden har väntat på!!!
    Just nu är hon med sin pappa hos sin farmor och farfar och kollar på hockey som hon älskar

• Nimbus
    Julifru skrev 2010-03-11 19:45:33 följande:
    Jag är såååå otroligt glad att fått den stora äran att bli mamma just till Mai-Li , hon är det barn vi hela tiden har väntat på!!!Just nu är hon med sin pappa hos sin farmor och farfar och kollar på hockey som hon älskar
    Mysigt! {#lang_emotions_heart}
  • mammamys06

Julifru: Visst är det fantastiskt att det blir så rätt! Känner så också, i morse låg vi och gosade alla fyra i sängen. Vi är så otroligt lyckligt lottade som fått just dessa barnen. Och längtan efter ytterligare ett barn finns faktiskt, hahaha, jag som inte skulle ha mer än ett Älskar att vara mamma! Jag trodde aldrig det skulle bli så här bra! Visst har vi jobbiga stunder ibland med 3,5 års trots men det går över. Åh, jag är så kär i mina barn (och min man).

Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • Kusin Knase
    Namaste72 skrev 2010-03-11 18:30:07 följande:
    Kusin knase: Kattpensionat är nog det bästa. Har ni något bra i närheten?
    OT: Nej, det går inte, de har inte fullständig grundvaccination så inget seriöst pensionat tar emot dem och vi har varken tid eller råd att göra om hela grundvaccinationen nu.  :-/
Svar på tråden Glada sidan 7