• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Marie IE B
    Ålen skrev 2010-05-10 17:18:57 följande:
    Vet inte exakt vad det innebär men misstänker att det betyder att BB är nära. Vilken härlig känsla!!
    Vi fick ÖB via mail på fredagen, per post på måndagen och så fick vi bb på tisdagen :)
    Spännande !!!
  • Längtande mamma

Grattis Maisie! Nu är det nära, oj så spännande!

Glöm inte posta här sen (som om någon skulle glömma det!) för nu behövs det lite fler bb igen, det var ett tag sedan sist...
    Colombia-mamma-wannabe
  • Längtande mamma

Nu har våra papper äntligen landat i Colombia efter 3 månaders samlande! Om några veckor är de översatta och legaliserade och därefter godkända av barnhemmet. Sen väntar vi barn på riktigt! 

Maken är och hämtar pizzan (orkar inte laga mat idag) och sen korkar vi upp bubblet! Spansk cava var det närmsta Colombia vi kom i det avseendet, men vinet pratar ju spanska i alla fall!
    Colombia-mamma-wannabe
  • Simba79
    Längtande mamma skrev 2010-05-11 18:29:00 följande:
    Nu har våra papper äntligen landat i Colombia efter 3 månaders samlande! Om några veckor är de översatta och legaliserade och därefter godkända av barnhemmet. Sen väntar vi barn på riktigt!  Maken är och hämtar pizzan (orkar inte laga mat idag) och sen korkar vi upp bubblet! Spansk cava var det närmsta Colombia vi kom i det avseendet, men vinet pratar ju spanska i alla fall!
    Grattis!!! Vad härligt det måste vara!
    Jag är glad över att vi äntligen köar "på riktigt"  
  • LG74

Jag är glad för imorgon firar vi att det är 7 år sedan vi fick vår Kevin i vår famn! Det blir en mysdag med paket, favoritmat, fika, lek- och busland samt fotbollsträning. Han ser såå fram emot sin dag imorgon. Bara roliga grejer. Kan inte förstå att det gått 7 år redan. LYCKLIG!

• morgonsolan

Härligt!!!! GRATTIS!!

Nu har våra papper äntligen landat i Colombia efter 3 månaders samlande! Om några veckor är de översatta och legaliserade och därefter godkända av barnhemmet. Sen väntar vi barn på riktigt!  Maken är och hämtar pizzan (orkar inte laga mat idag) och sen korkar vi upp bubblet! Spansk cava var det närmsta Colombia vi kom i det avseendet, men vinet pratar ju spanska i alla fall!
    Gratta lill(stor)killen i morgon och ha en fanastisk dag! {#lang_emotions_sunny}
    LG74 skrev 2010-05-11 21:28:10 följande:
    Jag är glad för imorgon firar vi att det är 7 år sedan vi fick vår Kevin i vår famn! Det blir en mysdag med paket, favoritmat, fika, lek- och busland samt fotbollsträning. Han ser såå fram emot sin dag imorgon. Bara roliga grejer. Kan inte förstå att det gått 7 år redan. LYCKLIG!
    Själv skulle jag vilja veta var den där surtråden har tagit vägen? Där man fick klaga.. . Ha det gott alla!
  • Ålen
    Nu har våra papper äntligen landat i Colombia efter 3 månaders samlande! Om några veckor är de översatta och legaliserade och därefter godkända av barnhemmet. Sen väntar vi barn på riktigt! 
    Vad härligt!!!

Simba79 skrev 2010-05-11 18:38:05 följande:
    Jag är glad över att vi äntligen köar "på riktigt"  
    Äntligen, jag såg att även ni passar in på Colombia!
  • Simba79
    Ålen skrev 2010-05-12 10:08:56 följande:
    Äntligen, jag såg att även ni passar in på Colombia!
    Ja, det känns bra! Och vi kan ju alltid hoppas att det går lika snabbt för oss att få börja samla papper som det gjorde för er
  • Maria

Hejsan lite glad idag nu är våra papper snart vi kinas ambassad för stämpling sen är allt klart till att skicka ner till landet..
    Känns riktigt skönt ....

• Helle68

Har inte läst denna tråd på jättelänge så nu var det mycket att läsa och mycket som har hänt sedan sist... Vill bara säga grattis till alla som firar!

Svar på tråden Glada sidan 7