• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Nimbus

Simba: Grattis!!!

Jag är väldigt glad idag för vi har fått resebesked ! Vi får träffa våran son om ca. 1½ månad!

• Helle68

Grattis Nimbus! Åh, så underbart! Själv tyckte jag nästan att resebeskedet var större än själva barnbeskedet. Kanske mest för att det var då jag verkligen förstod att det faktiskt var "på riktigt".

Och grattis Simba för medgivandet! Nu är ni på gång!

Och även för er andra här i tråden som firar lite av varje! Härligt att fira så mycket man bara kan i den här processen, tycker jag! Såg just kort tidigare idag på när vi firade att vi gjort våra läkarbesök för hemutredningen. Nu efteråt känns kanske det lite märkligt att vi firade det, men just då kändes det som ett stort steg på väg mot att få bli föräldrar...

• Namaste72

Stort grattis Nimbus! Snart har ni honom i era armar (föv så började jag störtlipa när vi fick rb...allt blev verkligt på en sekund)

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • Nimbus
    Namaste72 skrev 2010-04-02 09:21:32 följande:
    Stort grattis Nimbus! Snart har ni honom i era armar (föv så började jag störtlipa när vi fick rb...allt blev verkligt på en sekund)
    Precis! ÄNTLIGEN vågar man njuta på riktigt!
  • mammamys06
    Nimbus skrev 2010-04-01 20:50:10 följande:
    Simba: Grattis!!!Jag är väldigt glad idag för vi har fått resebesked ! Vi får träffa våran son om ca. 1½ månad!
    Äntligen!!!!
    Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • Nimbus
    mammamys06 skrev 2010-04-03 17:47:51 följande:
    Äntligen!!!!
    Precis!
    Vi har fått vänta 8 månader mellan bb och resa.
  • mammamys06
    Nimbus skrev 2010-04-03 18:48:48 följande:
    Precis! Vi har fått vänta 8 månader mellan bb och resa.
    fruktansvärt, vi väntade i 6 mån och det var vidrigt. Fy, ryser men nu ligger han här bredvid mig i sängen och sussar, snart ligger er sötnos i er säng och du kan skriva samma sak i en tråd som jag gör nu Härligt va?!
    Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • Nimbus
    mammamys06 skrev 2010-04-04 21:51:04 följande:
    fruktansvärt, vi väntade i 6 mån och det var vidrigt. Fy, ryser men nu ligger han här bredvid mig i sängen och sussar, snart ligger er sötnos i er säng och du kan skriva samma sak i en tråd som jag gör nu Härligt va?!
    Perfekt!
  • Qermit

Grattis Nimbus! Äntligen kan nedräkningen börja på riktigt.

Svar på tråden Glada sidan 7