agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Hur många slutar vid äl å hur många fortsätter? Jag tar ac mest för att bli av med spotting innan å efter mens, men även för å bli gravid givetvis, ,men vet inte riktigt om jag ska sluta nu vid äl eller fortsätta....
Kul att jag hittade denna tråden. Jag har en tjej på 2 år som blev till utan att veta eller planera, men nu är vi inne på femte månaden med försök till syskon utan lycka. Jag har läst jättemycket om AC så jag tänkte att jag prövar! Jag är på äl+3 idag och jag har känt av äl jättekraftigt denna månaden. 6 dagar innan äl började jag känna av det och jag trodde därför att den skulle bli supertidig, men det blev dag 13 till slut. Men jag är nästan säker på att detta blir vår månad för att det var såå tydliga känningar! Dagen innan äl kunde jag nästan inte stå rakt, så har jag aldrig haft förr! Nu är det bara att vänta och då gäller det ju att vara positiv!