• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Sarasvensson87
    Hallonet80 skrev 2010-04-14 12:34:32 följande:
    Hej! Har läst igenom er tråd och precis beställt Agnus Castus ! Har testat det en gång förut, dropparna som smakade skit. Just då försökte vi inte bli gravida utan jag tog det mot spottings å det hjälpte, men eftersom det inte smakade så gott så fortsatte jag inte så länge med det. Nu har jag spotting igen och vill dessutom bli gravid, försökt aktivt sen i somras men inget hänt. Fick 2 ma för 1,5-2 år sen och nu vill jag bara bli gravid och få en bebis innan jag blir tokig !!! Blev så glad av det som AnnizIS skrev  hoppas verkligen att det här funkar för mig och alla er andra oxå !
    Hoppas att det ska hjälpa dig, precis som jag hoppas att det hjälper alla oss andra som försöker med denna förhoppningsvis mirakelkur:) Jag tycker inte att dropparna smakar illa, kanske har fel på smaklökarna men jag tkr att det smakar helt okej faktiskt:) Ja Annizis gav mig hopp med och jag tror och hoppas att det ska funka med agnus castus för oss:)
  • Pimpinellan
    Jerseygirl skrev 2010-04-14 11:24:51 följande:
    Det verkar som om apoteket slutat sälja femicur som innehåller AC, stämmer det. Kan man köpa femicur i nån fysisk butik? Hittar det bara på nätet och hade behövt börja idag...
    Apoteket slutade med det för länge sen och dessutom är det tydligen för svagt. Jag tänker köpa starkare på nätet när mina Femicur är slut. Annars finns det på hälsokosten.

Av vad jag läst ska man äta hela tiden,inte sluta efter äl och man kan äta 18 månader i streck. Nu tänker jag köra hårt för tiden rinner snart ut!
  • JaneDoe10

Många skriver att dropparna är äckliga, men jag har köpt dessa som tabletter på nätet. Jag tycker att det verkar enklare att dosera i tablettform också, en tablett om dagen innehåller 1000mg. Svårt bara att veta om man kanske borde ta två tabletter? Någon som vet? Verkar vara lite olika när man läser på nätet, verkar vara mera vedertaget i utlandet och det verkar som om AC hjälper många.

• anemone83

Har extra burkar hemma som bara står då jag nu äter pergotime...om någon är intresserad...
    Tyckte AC fungerade bra på så vis att jag fick starkare ÄL iaf enligt stickorna

• JaneDoe10

Men du fick ingen ägglossning ändå då eller? Eftersom du äter pergotime nu menar jag.

• anemone83

Jo fick Äl och det starkare än vad jag brukar få men var planerat att få pergo sedan innan. AC var mest ngt att testa med innan jag fick pergon, inte direkt lätt att få det utskrivet. mkt utredningar och grejer.

• anemone83

ja{#lang_emotions_laughing} men som sagt, har ju burkarna kvar hemma om ngn vill ha dem mkt billigt? bättre bli av m dem ön att de bara ska samla damm. köpte 2 för typ 300 kr så typ 100 kr och jag skickar dem hihi

• Ohana 84

Sådär igår kväll kom äntligen min mens, efter 51 dagar!!! Så i morse tog jag min första "dos" med droppar.. visst det smakade väl inte gott men det gick ner utan problem=) Så nu ska det bli spännande o så om ja kan få någon ordning på min cykel mha AC.. Hoppas hoppas!! =) och att jag får en stark äl.. äl testen kommer ju gå åt då jag inte riktigt vet när jag ska börja testa, får väl bli från dag 10 ungefär.. Hur går det för er andra?

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar