• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • JaneDoe10
    Hedi skrev 2010-05-10 18:34:55 följande:
    Haha jag bor i Tyskland och blev gravid första manaden jag at Sarai/munkpeppar . Även min vän!
    Åt ni hela cykeln eller bara mellan mens och ägglossning?
  • Hedi

Jag at tills jag fick reda pa att jag blev gravid, sen slutade jag!

• Vårflickan84
    JaneDoe10 skrev 2010-05-10 18:32:10 följande:
    Har du provat agnus än? Finns ju mycket underlag för det iallafall...
    nä, det har jag iofs inte gjort än. ska beställa idag kanske. finns det att köpa i affären? typ life-butikerna?
    blir så dyrt med frakt och så..
  • JaneDoe10
    Vårflickan84 skrev 2010-05-11 11:32:02 följande:
    nä, det har jag iofs inte gjort än. ska beställa idag kanske. finns det att köpa i affären? typ life-butikerna? blir så dyrt med frakt och så..
    vitaminbutiken.se ingen frakt vad jag kan minnas
  • Vårflickan84
    JaneDoe10 skrev 2010-05-11 11:46:47 följande:
    vitaminbutiken.se ingen frakt vad jag kan minnas
    jo,29,90 plus ytterligare 29,90 för faktura. okej inte så mycket med 60 spänn extra, men om det finns i lifebuteiken kan jag spara dom slantarna.
  • Pimpinellan
    Vårflickan84 skrev 2010-05-11 14:45:43 följande:
    jaha,går inte citera nu IGEN...

Hur som...Jag har inte sett nån annan sort i hälsokostbutik än Femicur och den är jättesvag som sagt. Köper man på kort på nätet blir det billigare än med faktura. Kan vara värt det. Vi har lagt ut minst 90000:- hittills på att få barn så munkpepparn är en piss i öknen.
  • Vårflickan84

äsch, jag beställde en burk på nätet nu haha. undrar när jag får hem dom...?

• Pimpinellan
    Vårflickan84 skrev 2010-05-11 14:52:48 följande:
    äsch, jag beställde en burk på nätet nu haha. undrar när jag får hem dom...?
    Tog två dar för mig.
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar