agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Nu kommer jag med en liten uppdatering, har äl-känningar nu och äl-sekret. Men inget utslag på test ännu, men har iallafall förhoppningar om att det blir en ägglossning denna månad! Yeey!
Hur går det för alla AC:are här?? =)
Började ta äl-test i måndags, och idag har ja fått en stegring!!
Dock inte full men fortsätter den så gissar ja på att det är full stegring på lördag!! O detta är isf första äl sen i nov (som va första mån utan piller)..
O är på dag 11 idag vilket skulle betyda att jag kanske skulle kunna få en "normal" cykel på runt 28-30 dagar (om ja får äl), o dom gånger ja haft som kortast har varit på 35 dagar=)
Jag vet att det inte är 100 att ägget släpper även att man får stegring på testet.. men nu e ja bara tok glads över att det händer något överhuvudtaget!!!
Så nu fortsätter ja me AC morgon middag kväll tills jag (förhoppningsvis) får full stegring!! O vi ska på weekend fre-sön me hotell o grejjer så vi ska nog lyckas få till myset oxå ;)
Hejja hejja!!!
Fick mens idag på exakt beräknad dag. Känner av min äl så väl att det aldrig felar mer än max en dag nån gång. Trots det anser jag att munkpepparn funkat så här långt. Bara andra gången och det med den ytterst svaga Femicuren-hann bara ta 1,5 vecka med den starkare- och ändå fick jag ingen PMS och inga spottings. Brukar ha ömma bröst och svullen mage eftersom jag tar proggisar varje månad,men icke nu och spottings har jag haft minst fem år på raken utom en endaste gång och nu rött färskt blod på en gång som det ska vara och var förr i tiden. Så munkpepparn påverkar bevisligen min cykel och mens och har den gjort det på detta sätt kanske den till slut kan påverka på andra sätt-eller på det sätt jag vill,d.v.s bli lättare gravid.