• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Bossan1967

Håller tummarna för dej, det verkar ju som om det funkar i Tyskland så då ska det väl funka här med! Ha en trevlig lördag kväll

• Pimpinellan
    Bossan1967 skrev 2010-05-08 20:14:17 följande:
    Håller tummarna för dej, det verkar ju som om det funkar i Tyskland så då ska det väl funka här med! Ha en trevlig lördag kväll
    Om man både äter munkpeppar och besöker Tyskland kanske effekten blir ännu bättre? {#lang_emotions_wink} Så länge jag inte har mensvärk och blöder som en stucken gris blir nog kvällen okey-trots mens.
  • Ohana 84
    JaneDoe10 skrev 2010-05-10 08:20:09 följande:
    Fick glad gubbe på CB-digital nu! ÄNTLIGEN ägglossning!
    Va kul!!!
    Jag önskar ja köpt digitalt me gubba ja me.. är lite fundersam över dom billiga stickorna.. svårt att veta när det är full stegring.. men stegring har ja iaf=) Funderar på att gå o köpa digitala o testa med båda idag vid lunch o jämför, inte säkert ja har stegring idag med iofs.. men jobbar på sjukhus o har apoteket en trappa ner bara så tror ja springer ner på fikat o köper=)
  • JaneDoe10
    Ohana 84 skrev 2010-05-10 09:02:39 följande:
    Va kul!!! Jag önskar ja köpt digitalt me gubba ja me.. är lite fundersam över dom billiga stickorna.. svårt att veta när det är full stegring.. men stegring har ja iaf=) Funderar på att gå o köpa digitala o testa med båda idag vid lunch o jämför, inte säkert ja har stegring idag med iofs.. men jobbar på sjukhus o har apoteket en trappa ner bara så tror ja springer ner på fikat o köper=)
    Stegring har jag alltid på stickor, men teststrecket är typ dubbelt så starkt som kontrollstrecket vid äl!
  • Vårflickan84

förlåt om jag lånar din tråd nu, men är det någon som provat MACA? ska tydligen vara en bra ört för oss med hormonella rubbingar... vill testa!
    läs mer på denna sidan. sök på maca:
    http://ortagubben.jetshop.se/default.aspx

• Ohana 84
    JaneDoe10 skrev 2010-05-10 11:18:37 följande:
    Stegring har jag alltid på stickor, men teststrecket är typ dubbelt så starkt som kontrollstrecket vid äl!
    Ja asså två streck har jag alltid oxå.. med stegring menar ja att teststrecket är nästan lika starkt/ lika starkt som kontrollstrecket.. skulle det bli dubbelt så starkt skulle det nog bli svart, kontrollstrecket på mina test är väldigt mörk röda
  • JaneDoe10
    Ohana 84 skrev 2010-05-10 16:02:14 följande:
    Ja asså två streck har jag alltid oxå.. med stegring menar ja att teststrecket är nästan lika starkt/ lika starkt som kontrollstrecket.. skulle det bli dubbelt så starkt skulle det nog bli svart, kontrollstrecket på mina test är väldigt mörk röda
    Ah, okej! Men prova det digitala, då får man ju svart på vitt =) Jag har ont i ena sidan nu, så är väl förhoppningsvis ägget som ska till å släppa! Får hoppa på karlstackaren när han kommer hem ikväll igen! =P
  • JaneDoe10
    Vårflickan84 skrev 2010-05-10 14:56:09 följande:
    förlåt om jag lånar din tråd nu, men är det någon som provat MACA? ska tydligen vara en bra ört för oss med hormonella rubbingar... vill testa! läs mer på denna sidan. sök på maca: ortagubben.jetshop.se/default.aspx
    Har du provat agnus än? Finns ju mycket underlag för det iallafall...
  • Hedi

Haha jag bor i Tyskland och blev gravid första manaden jag at Sarai/munkpeppar .
    Även min vän!

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar