agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Påverkar grapefrukt AC på något sätt?
Även trista erfarenheter av ac måste få komma fram-därför skriver jag. Jag ska aldrig mer ta det. Bara två månadrr det funkade,men envis och desperat som man blir efter så här många år fortsatte jag. Minskade till bara fram tills äl,men det hjälpte inte. Jättedålig äl och mycket kortare lutealfas blev resultatet i alla fall. Denna månad med ingen AC hade jag supertydlig äl och jättelång lutealfas. Jag tackar för mig.
Hmm då ska jag testa nästa månad med AC hela månaden för jag brukade sluta precis innan ÄL. Nu har jag varit ifrån AC ett tag utan någon resultat så nästa månad blir det att försöka igen med AC. Hoppas hoppas att denr här gången ger mig tur.
Hoppar in jag med här... har precis beställt droppar och inväntar mensen. Är på Dag 32 och innan jag började med p-piller för 3 år sedan var jag regelbunden som en klocka med mens dag 27 eller 28. Slutade med p-piler för 3 månader sedan och iingenting funkar.... hoppas verkligen munkpeppar har effekt och ger mig ett stort +!!! Och alla er andra här med förståss!!!! Det är så himla frusterande när inte det funkar
Förresten... vilken dos kommer ni ta? Det står ju väldigt olika i den här tråden?
Funderar också på det där med hur stor dos. Första dagen tog jag en hel tablett, men kände att magen blev konstig så fortsatte med en halv istället. Har tagit en halv tablett nu i två veckor och har inte haft några problem. Men undrar om jag kanske borde testa att ta en hel iaf, står ju på sidan jag beställde från att man ska ta en om dagen. Vill ju ha full effekt så att kroppen ordnar upp sej :)