agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Hej! Har nu läst en massa bra om munkpeppar så ska prova nästa gång mensen startar, när den nu kommer. Min fråga som jag hoppas nån kan svara på: kan man kombinera det med bidrottninggele? Har läst om de som komb med rosenrot men inte det förstnämnda. Testade förra gången med bidrottninggele men tror inte det hade nån verkan (åt iofs inte från dag 1). Är det nån som vet? Eller ska man undvika att blanda alltför vikt??
Jag åt AC nu sista menscykeln; och igår fick jag ett fint +!
hejsan efter att ha läst lite i denna tråd har jag nu bestämt mig för att prova AC ..tog precis min första..tog ut min hormonspiral i sommras men kroppen här lite hokus pokus efter det..hoppas detta hjälper att få ordning på menscykeln..
...och jag hoppar ur här, då de inte riktigt funkade för mig...
Hoppar in här igen efter ett langt uppehall med ac. Provade i 3 manader med ac-tabletterna. men fick inget plus pa stickan. Antar att jag gav upp för snabbt. eftersom de verka ta en längre tid för att fa ordning pa allt, o ge de en chans vad jag förstatt?
Men nu ska jag försöka i mer än 3 manader. Far bara halla tummarna nu da :)
En fraga bara. Hur mykt mg har ni i era tabletter?
Lycka till alla ni andra som försöker