agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Fick en liten sparsam blödning idag. hoppas de var en nidis..har annars inga spottings eller mellanblödningar innan tant röd. annars konstigt för de kan vell inte vara en biverkning av agnus castusen? 
när min cykel var oregelbunden, sa kom den igang efter 1 manad ca. med ac.

Jag äter inte heller AC längre då det inte fungerade på mig... ska däremot prova på något annat som jag tyvär inte kommer på namnet på nu...
Finns det någon lista här på familjeliv om hur många som blivit gravida efter att ha tagit ac. Lite statistik sådär :)
Tycker att det vore kul med en lista! :)
Vet ni om det spelar någon roll hurvida man tar tabletterna samma tid varje dag???
Har tyvärr en tendens att glömma att ta dem......typ när man jobbar och sen kommer jag på det på kvällen.
Funkar AC för män oxå föresten? Kan de typ få bättre kvalité på såsen??
Kan ju påbörja en lista: 
Gravida när man ätit AC:
* VillBliFyra2011: gravid efter 1 månad med AC (slutade efter ÄL) Hade försökt 6 månader utan innan. Hade lång menscykel och väldigt oregelbunden.
Kul med en lista. Tråden har ju funnits ganska länge, så borde ju vara ganska många som har erfarenhet av AC.
Har tagit ac i ungefär 2,5 vecka och det verkar faktiskt som jag fick ägglossning tidigare än vad jag brukar ha. Hoppas det, eftersom jag tar ac för att korta ner cykeln. Om det dessutom hjälper mig att bli gravid så är jag jättetacksam :)