agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Ohana84: Vad härligt att höra :) Börjar hoppas mer och mer på att AC ska hjälpa mig också!
Är tabletterna bättre än dropparna eller är det ingen skillnad?
Jag fick utslag på äl sticka den 18:e ganska starkt sen blev det svagare o svagare. Blev så förvånad för enligt testet så fick jag äl 1 vecka tidigare än beräknat, kan det ha med AC att göra redan?? Har liksom haft en cykel på 31 dagar de senaste 4 mån och nu blev det kortare. Och nu sitter här med dessa förbannade gravsymptom som jag alltid har från äl tills mensen kommer!! Sååå tröttsamt!
Föresten så köpte jag folsyra oxå och äter det samtidigt som AC....vet ni om det funkar?
då var det dags för vitex agnus castus!
Måste bara fråga...ni som fått kortare cykel med AC fick ni det redan första månaden? jag är på dag 36 imorgon och ingen mens i sikte, verkar bli en 45+ dagars igen som vanligt
jag har tagit en halv tablett om dagen borde jag ta mer tror ni?
Hej!...hoppar in i tråden.
Har precis börjat äta munkpeppar och skall i april/maj göra vårt 3:e ivf.
Har inte läst allt på tråden så svaret kanske står men jag undrar om man skall göra uppehåll när man får sin ägglossning eller fortsätter man?
Har börjat på min första mensdag och läst lite olika hurvida man skall fortsätta eller ej....Hur gör ni?