agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Jag började med AC droppar i förrgår, inte på mensens första dag som många gör. Jag tänkte ta hela cykeln. :)
Har beställt tabletter.... får se vad magen tål och inte då. en halv morgon och kväll kan ju vara ett bra alternativ kanske. Tuffsan har du börjat mitt emellan två menstruationer?
Jag har inte haft mens sen den 8 november. Kroppen krånglar fortfarande efter p-piller avslutet i augusti. Har ingen aning om när jag ska ha mens. Började med AC direkt när jag fick hem dom. :)
åh vill oxå börja med dom så att vi kan bli gravida direkt så fort som möjligt!
Varför kan man inte börja med dem mitt i en cykel? :)
nej jag vet inte...de flesta verkar vänta till första mensen tycker jag mig ha läst mig till. Beställde tabletter idag och vill inte vänta en sekund längre än nödvändigt på att börja ta dem! Aldrig någonsin att jag äter p-piller mer i alla fall
jag började också direkt jag fick hem mina eftesom jag inte heller har haft mens sen i nov...ätit i ca 2 veckor nu och märker ingenting än så länge...
Hoppas att det blir skillnad om ett tag, två veckor är ju ändå inte så länge. :)
Kul att vi är några som börjar ungefär samtidigt... ska bli kul att följa er resa med... har börjat fundera på när jag vill att bebis ska födas och vill nog helst ha en januaribebis men vet inte om man orkar vänta med bebisverkstad tills april???