• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • loveislife

idag visar äl testen lika starka sträck,,jippie har inte haft äl sen slutet av okt...har ätit ac i nästan tre veckor..undrar om det är det som hjälp mig att få äl nu

• velicious
    skogsmulle03 skrev 2011-01-16 17:24:26 följande:
    idag visar äl testen lika starka sträck,,jippie har inte haft äl sen slutet av okt...har ätit ac i nästan tre veckor..undrar om det är det som hjälp mig att få äl nu
    Vad kul far halla tummarna nu da!
    Jag fick ocksa lika starka streck pa äl.test och sparsam blödning ett par dagar efter nu da..Tror de maste ha varit p.ga ac. Innan var inte sträcken lika starka iaf. och inte haft sparsam bländing innan. Förutom da jag hade spottings men de försvann ju ocksa med av ac:n för nan manad sen..

Sa ja visst de är spännande Skrattande
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • Elgen

håller tummarna för msrv och skogsmulle att det tar sig för er!!!

• loveislife
    velicious skrev 2011-01-16 17:55:22 följande:
    Vad kul far halla tummarna nu da!
    Jag fick ocksa lika starka streck pa äl.test och sparsam blödning ett par dagar efter nu da..Tror de maste ha varit p.ga ac. Innan var inte sträcken lika starka iaf. och inte haft sparsam bländing innan. Förutom da jag hade spottings men de försvann ju ocksa med av ac:n för nan manad sen..

Sa ja visst de är spännande Skrattande
    håller tummarna för dig också   
    Elgen skrev 2011-01-16 18:13:56 följande:
    håller tummarna för msrv och skogsmulle att det tar sig för er!!!
    tack
  • Gondola
    skogsmulle03 skrev 2011-01-16 17:24:26 följande:
    Grymmt!!!
  • loveislife

nog var det äl alltid.. fick fullt utslag på äl testen,16-17  samt att jag hade molvärk igår...och idag är det svagare igen..helt otroligt att det gick så fort som bara tre veckor med knaprande av AC  bara att hålla tummarna och hoppas att det tar sig och börjar gro en liten i magen nu också

• Elgen
    skogsmulle03 skrev 2011-01-18 18:18:26 följande:
    nog var det äl alltid.. fick fullt utslag på äl testen,16-17  samt att jag hade molvärk igår...och idag är det svagare igen..helt otroligt att det gick så fort som bara tre veckor med knaprande av AC  bara att hålla tummarna och hoppas att det tar sig och börjar gro en liten i magen nu också
    Åhh hoppas att det tar sig för dig!!!!
  • Ohana 84

Gravida när man ätit AC:

*Ohana84: Gravid efter 3 månader med AC (har för mej det var det) Har PCO och väldigt sällan spontan äl men AC äl varje gång.

* VillBliFyra2011: gravid efter 1 månad med AC (slutade efter ÄL) Hade försökt 6 månader utan innan. Hade lång menscykel och väldigt oregelbunden.

AC har inte fungerat:

* Sofflan82: Åt 1 månad för att bli kvitt spottings, resulterade i en förkortad luthealfas och ännu mera spottings.

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar