• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Tuffsan

Hoppar in här jag också. Har precis beställt droppar och tänkte börja när mensen startar. :)

• velicious
    Tuffsan skrev 2011-01-06 16:11:32 följande:
    Hoppar in här jag också. Har precis beställt droppar och tänkte börja när mensen startar. :)
    Samma här :) evig väntan..har bim mellan den 25-27 januari.
    själv?
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • Tuffsan

Härligt mrsv! :) Jag vet faktiskt inte när jag har bim. Har fått rätt oregelbunden mens efter att ha slutat med p-piller i mitten av augusti. Frustrerande att det tar så lång tid för allt att komma igång. Idag är det 60 dagar sen senaste mens.. :/

• velicious
    Tuffsan skrev 2011-01-07 00:03:12 följande:
    Härligt mrsv! :) Jag vet faktiskt inte när jag har bim. Har fått rätt oregelbunden mens efter att ha slutat med p-piller i mitten av augusti. Frustrerande att det tar så lång tid för allt att komma igång. Idag är det 60 dagar sen senaste mens.. :/
    Ja jag förstar de "/ har själv slutat med piller i oktober 09. efter de var min cykel helt at "pipsvängen". hade ocksa som du en cykel pa 60 dagar till mer eller mindre och visst är de jobbigt..men nu de senaste 3 manderna har den äntligen blivit mer jämn.

men testa med ac. för mig hjälpte de att fa ordning pa cykeln och spottings som jag ocksa hade hela tiden.

jag önksar dig stort lycka till..
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • loveislife
    Tuffsan skrev 2011-01-07 00:03:12 följande:
    jag förstår dig också..tog ut min hormonsprial i aug och sen dess har jag bara haft en mens i november ..vill att kroppen ska komma igång igen nuu...hoppas att AC kan hjälpa..
  • Gondola

Hoppar gärna in här oxå....
    Har en son sen innan men nu vill vi ha fler. Tog ut spiralen i aug men inget plus....har regelbunden cykel men det blir inget ändå...Tog min första tab idag,fick de av min vän som ätit det fram till äl i 3 mån och precis plussat
    Får väll hålla tummarna att det hnder åt för oss oxå snart.

• velicious
    Välkommen gondola till traden {#emotions_dlg.flower}

Ja de är inte kul alls. Min cykel har varit ganska sa regelbunden nu de senaste 3 manaderna. Men inget plus än. Vad kul att din kompis blev gravid med hjälp av ac Glad Var ju en till tjej här i traden som nyss plussat hon med..Sa visst jag ger ac ett försök Drömmer
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • DevilsDaughter

Jag vet inte om det var AC som funkade för mig, men jag provade några månaden (2 el 3) med AC fram till ägglossningen, då var det en här inne som sa till mig att jag skulle ta hela cyklen för att det gav bäst effekt andra delen av cyklen.. Jag provade detta och blev gravid på det försöket. Är ju såklart inte säker på att det var därför.. Men kan ju vara värt att testa hela cyklen för er som bara kör fram till ägglossning.

• Tuffsan

Kan man ta både agnus castus droppar och femicur? Eller blir det för mycket? :)

• velicious
    DevilsDaughter skrev 2011-01-13 16:07:12 följande:
    Jag vet inte om det var AC som funkade för mig, men jag provade några månaden (2 el 3) med AC fram till ägglossningen, då var det en här inne som sa till mig att jag skulle ta hela cyklen för att det gav bäst effekt andra delen av cyklen.. Jag provade detta och blev gravid på det försöket. Är ju såklart inte säker på att det var därför.. Men kan ju vara värt att testa hela cyklen för er som bara kör fram till ägglossning.
    Precis sa gör jag, eftersom gyn. sa till mig att ej hoppa över ägglossningen! :)

na hur gar de för er? jag väntar iaf pa bim som är nästa vecka..ömma bröst och lite lite molvärk men annars är allt som vanligt här.
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar