agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Hoppar in här jag också. Har precis beställt droppar och tänkte börja när mensen startar. :)
Härligt mrsv! :) Jag vet faktiskt inte när jag har bim. Har fått rätt oregelbunden mens efter att ha slutat med p-piller i mitten av augusti. Frustrerande att det tar så lång tid för allt att komma igång. Idag är det 60 dagar sen senaste mens.. :/
Hoppar gärna in här oxå....
Har en son sen innan men nu vill vi ha fler. Tog ut spiralen i aug men inget plus....har regelbunden cykel men det blir inget ändå...Tog min första tab idag,fick de av min vän som ätit det fram till äl i 3 mån och precis plussat
Får väll hålla tummarna att det hnder åt för oss oxå snart.

Var ju en till tjej här i traden som nyss plussat hon med..Sa visst jag ger ac ett försök
Jag vet inte om det var AC som funkade för mig, men jag provade några månaden (2 el 3) med AC fram till ägglossningen, då var det en här inne som sa till mig att jag skulle ta hela cyklen för att det gav bäst effekt andra delen av cyklen.. Jag provade detta och blev gravid på det försöket. Är ju såklart inte säker på att det var därför.. Men kan ju vara värt att testa hela cyklen för er som bara kör fram till ägglossning.
Kan man ta både agnus castus droppar och femicur? Eller blir det för mycket? :)