• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Juliii86
    mills skrev 2011-02-06 22:26:18 följande:
    Jag knaprar fortfarande på de ac tabletter jag har kvar men mensen var ju senare än någonsin och har dessutom inte kommit igång än utan verkar bara småskvätta fortfarande. Nu har jag beställt hem nån kräm jag ska testa istället men man ska tydligen börja 14 dagar innan man tror att man ska ha mens nästa gång och med 46 dagarscykel dröjer det ju ett tag...
    säger som mrsv det tar 3 månader innan det ger effekt och för varje månad blir mensen kortare och kortare som det blev för mig. Första månad blev menscykel 29 dagar, andra gången 25 dagar och tredje gången var det standard på 25 dagar. Ge det lite tid så ska du se att mensen blir kortare
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Gondola

Nu börjar det snart bli dags för äl igen. Nu sist hade jag ju en cykel på 28 dagar så enligt det blir det äl på söndag till helgen. Men börjar känna av att det händer nåt redan nu så ska ta äl-test när jag kommer hen från jobbet ikväll!

• lilyn

Har skrivit i ett långt tidigare inlägg. Ville bara tillägga att vi drabbades av ett väldigt tidigt missfall. Hade inte hunnit glädjas så länge men ändå.. Det förändrar i och för sig inte faktum att cykeln faktiskt stabiliserade sig ganska efter bara kort användande, så jag fortsätter med AC ett tag till!

• jensan1

Ni som verkar rutinerade: NÄR i cykeln ska man börja med AC?
    Jag är några dagar innan BIM nu och får troligen men i nästa vecka. När ska man börja med AC??
    Ska man sen sluta efter äl eller fortsätter man till BIM?

• Juliii86
    jensan1 skrev 2011-02-17 07:21:55 följande:
    Ni som verkar rutinerade: NÄR i cykeln ska man börja med AC?
    Jag är några dagar innan BIM nu och får troligen men i nästa vecka. När ska man börja med AC??
    Ska man sen sluta efter äl eller fortsätter man till BIM?
    Börja med tabletterna när du får din mens. Det finns en del som tar hela cykel och en del som slutar vid ÄL.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • jensan1
    Juliii86 skrev 2011-02-17 14:16:53 följande:
    Börja med tabletterna när du får din mens. Det finns en del som tar hela cykel och en del som slutar vid ÄL.
    TACK!
  • joulies

Är inne på andra månaden med AC nu. Hade en cykel på 30 dagar senast och hoppades att den skulle kortas ner ytterligare denna månaden, men har inte märkt av ägglossning än så verkar som denna månaden blir en lång cykel igen. Får lyssna på er och ge det tre månader och om det inte fungerar då testar jag nog något annat  :)

• Elgen

Är det nån som vill köpa en oöppnad burk AC?? Blev gravid innan jag fick chansen att använda dem

Inboxa mig i så fall!

• Tuffsan

Jag började med AC för lite över en månad sen och jag tror att jag nyss plussade. Strecket är inte jättestarkt men man ser tydligt att det finns där. Var inte riktigt beredd på att det skulle gå så fort..

• Kitty 82

Har också sånt oanvänt typ (Använt bara 10 droppar) som någon kan ta om ni vill ha

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar