agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Nu börjar det snart bli dags för äl igen. Nu sist hade jag ju en cykel på 28 dagar så enligt det blir det äl på söndag till helgen. Men börjar känna av att det händer nåt redan nu så ska ta äl-test när jag kommer hen från jobbet ikväll!
Har skrivit i ett långt tidigare inlägg. Ville bara tillägga att vi drabbades av ett väldigt tidigt missfall. Hade inte hunnit glädjas så länge men ändå.. Det förändrar i och för sig inte faktum att cykeln faktiskt stabiliserade sig ganska efter bara kort användande, så jag fortsätter med AC ett tag till!
Ni som verkar rutinerade: NÄR i cykeln ska man börja med AC?
Jag är några dagar innan BIM nu och får troligen men i nästa vecka. När ska man börja med AC??
Ska man sen sluta efter äl eller fortsätter man till BIM?
Är inne på andra månaden med AC nu. Hade en cykel på 30 dagar senast och hoppades att den skulle kortas ner ytterligare denna månaden, men har inte märkt av ägglossning än så verkar som denna månaden blir en lång cykel igen. Får lyssna på er och ge det tre månader och om det inte fungerar då testar jag nog något annat :)
Är det nån som vill köpa en oöppnad burk AC?? Blev gravid innan jag fick chansen att använda dem
Inboxa mig i så fall!
Jag började med AC för lite över en månad sen och jag tror att jag nyss plussade. Strecket är inte jättestarkt men man ser tydligt att det finns där. Var inte riktigt beredd på att det skulle gå så fort..
Har också sånt oanvänt typ (Använt bara 10 droppar) som någon kan ta om ni vill ha