agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
hur ofta ska man ta dom? när börja o när sluta?
Klart att vi håller tummarna! :)
Tycker att det verkar som att de flesta tar olika. En del börjar på mensens första dag och äter fram till ägglossning. Jag hade ingen aning om när jag hade ägglossning så jag gjorde inget avbrott då. Dessutom började jag två veckor innan mens. Man kan nog göra lite som man vill, bara man slutar när man fått plusset. :)
Halloj!!
Har lite frågor angående agnus castus tabletter. Som ni kanske kan svaret på :) Fick precis hem mina o nu undrar jag om det är ngn speciellt tid på dygnet man ska ta dem på? Och kan man börja ta dem fast man inte fått mens?? Är på bim+8 (tror jag),tänkte att munkpepparn kanske kickar igång mensen.... :)
Äh,jag prövar o ser vad som händer. :) Första tabletten är nu intagen...
Jag började inte på mensens första dag, utan kanske två veckor innan. Planen var att korta ner cyklerna eftersom dom blivit jättelånga efter p-pillerstoppet. Men hann bli gravid 1,5 månad efter att jag började med AC. :)