• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • velicious
    leijha skrev 2011-03-02 20:20:13 följande:
    Ja,det är ju lite svårt att ta det på mensen första dag när man aldrig får ngn mens. Får hoppas att det "tar" sig lika snabbt föt mig med :)

Grattis förresten :)
    de ska inte vara nagon fara iaf. jag började med mina mitt i cykeln (hade ocksa oregelbunden cykel) och vips efter bara 1 vecka kom mensen igang :))
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • joulies

Är det någon som fått spottings av AC? Nästan en vecka innan mens fick jag spottings. Har bara haft det några få gånger innan, men då oftast bara en eller två dagar innan mens. Undrar om det beror på AC.

Missade iaf ägglossningen denna månaden och cykeln kortades ner ytterligare, till 26 dagar. Hoppas på att den snart kan bli stabilare nu och ligga på 28 dagar.

• velicious

Här kom tant röd idag "/ sa provar en manad till nu..sen ger jag upp med ac. Försökt 4 manader med ac i somras, och nu ger jag ju de en chans till med 3 manader. Men sen är de nog försökt med just ac iaf...
    Spottings borta och cykeln nerkortad fran 50 dagar till mellan 28-31 sa visst har ac get mig nagot positivt Glad

joulies skrev 2011-03-03 11:45:28 följande:
    Är det någon som fått spottings av AC? Nästan en vecka innan mens fick jag spottings. Har bara haft det några få gånger innan, men då oftast bara en eller två dagar innan mens. Undrar om det beror på AC.

Missade iaf ägglossningen denna månaden och cykeln kortades ner ytterligare, till 26 dagar. Hoppas på att den snart kan bli stabilare nu och ligga på 28 dagar.
    Jag har inte fatt spottings Utav ac. Men däremot hade jag spottings och blev tipsad av ac av min gyn, för att fa bort spottingsen. Och de funkade för mig :) dom försvann efter att jag haft spottings i 4 manader varj dag...Men de är nog ingen fara om du far blödningar innan mens de ska vell vara vanligt?
    Trakigt att ni missade äl och stort lycka till nästa gang Solig
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • loveislife

här har oxå tant röd kommit på besök idag 13 dagar efter äl.. nu hoppar vi över att försöka en månad,och tar sen nya tag och hoppas på en 2012 bebbe istället....

• joulies
    velicious skrev 2011-03-07 16:34:30 följande:
    Jag har inte fatt spottings Utav ac. Men däremot hade jag spottings och blev tipsad av ac av min gyn, för att fa bort spottingsen. Och de funkade för mig :) dom försvann efter att jag haft spottings i 4 manader varj dag...Men de är nog ingen fara om du far blödningar innan mens de ska vell vara vanligt?
    Trakigt att ni missade äl och stort lycka till nästa gang Solig
    Okej, då kanske det inte berodde på AC :) Får se hur det blir nästa gång. Ja, det blev lite dumt men känns rätt bra ändå i och med att jag har ägglossning nu i dagarna. Så märkligt när man är van vid att ha en cykel på 40 dagar och så helt plötsligt kommer ägglossningen bara två veckor efter mens och man behöver inte vänta alls lika länge :) Så AC har ju verkligen fungerat så sett. 

Tråkigt att du fick mens. Håller tummarna för att vi plussar båda två snart :) 
  • Skorpilorp

Hoppar in i denna tråden....

Är det ngn som provat att ta Angus Castus samtidigt som man äter Pergotime? 
    Har prövat Borago-kapslar och Rosenrot i nästan en månad nu.
    Vågar man blanda måntro?

Tips mottage stacksamt innan det beställs hem...

• Kitty 1982
    Skorpilorp skrev 2011-03-09 13:49:09 följande:

Hoppar in i denna tråden....

Är det ngn som provat att ta Angus Castus samtidigt som man äter Pergotime? 
    Har prövat Borago-kapslar och Rosenrot i nästan en månad nu.
    Vågar man blanda måntro?

Tips mottage stacksamt innan det beställs hem...

Jag har tagit Pergo samt tar Angus Castus. Jag hoppas min cykel kortas ner.

Ni som kört med detta länge kortades eran cykel ner? Hur mycket? Kom eran ÄL tidigare?
  • velicious
    Kitty 1982 skrev 2011-03-09 13:54:34 följande:
    Ni som kört med detta länge kortades eran cykel ner? Hur mycket? Kom eran ÄL tidigare?
    Ja min cykel kortades ner fran först 50 dagar ner till 42 sen 42 till 38 och nu är de mellan 28-31 dagar. Äl har jag inte stenkoll pa. Men de senaste 2 gangerna kom äl pa 16 ocg 18 dagen..
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • Kitty 1982
    velicious skrev 2011-03-10 17:09:42 följande:
    Ja min cykel kortades ner fran först 50 dagar ner till 42 sen 42 till 38 och nu är de mellan 28-31 dagar. Äl har jag inte stenkoll pa. Men de senaste 2 gangerna kom äl pa 16 ocg 18 dagen..
    Gud vad skönt. Jag har alltid ÄL runt dag 21-25
    Känns ju inte som någon höjdare direkt. Vill gärna ha den tidigare.

Jag kör med AC dropper dricker iaf 2 koppar per dag.

Har du dropparna eller tabletterna? Men dom borde väl vara lika bra oavsätt vilket om det är droppar eller tabletter?

Vad kul för dig iaf att du fått mera rätsida på din cykel
  • Gondola

Blev inget denna gången här heller
    Har ju ändå en burk med ac så jag kör på dem tills den är slut sen får det vara...Är ju även psykiskt påfrestande med att försöka varje månad och det inte blir nåt....

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar