agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Är det någon som fått spottings av AC? Nästan en vecka innan mens fick jag spottings. Har bara haft det några få gånger innan, men då oftast bara en eller två dagar innan mens. Undrar om det beror på AC.
Missade iaf ägglossningen denna månaden och cykeln kortades ner ytterligare, till 26 dagar. Hoppas på att den snart kan bli stabilare nu och ligga på 28 dagar.
Här kom tant röd idag "/ sa provar en manad till nu..sen ger jag upp med ac. Försökt 4 manader med ac i somras, och nu ger jag ju de en chans till med 3 manader. Men sen är de nog försökt med just ac iaf...
Spottings borta och cykeln nerkortad fran 50 dagar till mellan 28-31 sa visst har ac get mig nagot positivt 
här har oxå tant röd kommit på besök idag
13 dagar efter äl.. nu hoppar vi över att försöka en månad,och tar sen nya tag och hoppas på en 2012 bebbe istället....

Hoppar in i denna tråden....
Är det ngn som provat att ta Angus Castus samtidigt som man äter Pergotime?
Har prövat Borago-kapslar och Rosenrot i nästan en månad nu.
Vågar man blanda måntro?
Tips mottage stacksamt innan det beställs hem...
Hoppar in i denna tråden....
Är det ngn som provat att ta Angus Castus samtidigt som man äter Pergotime?
Har prövat Borago-kapslar och Rosenrot i nästan en månad nu.
Vågar man blanda måntro?
Tips mottage stacksamt innan det beställs hem...
Blev inget denna gången här heller
Har ju ändå en burk med ac så jag kör på dem tills den är slut sen får det vara...Är ju även psykiskt påfrestande med att försöka varje månad och det inte blir nåt....